Paradise Hotel-Emelie bajsade på sig när hon gick i NIAN
nyheter24.se/noje/795270-emelie-rydberg-jag-bajsade-pa-mig-i-skolan
Asså seriöst, hur lyckas man bajsa i trosorna när man är 14-15 år???
Nu har hon skämt ut sig för resten av sitt liv.
Även om det känns fruktansvärt pinsamt och hemskt just då; det kan väl hända vem som helst, någon gång i livet, att magen rasar, att man fått i sig för mycket xylitol på en gång eller att man blivit matförgiftad och tarmarna bara kör ihop sig. Inte skall man känna att man har skämt ut sig för resten av livet för det. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Även om det känns fruktansvärt pinsamt och hemskt just då; det kan väl hända vem som helst, någon gång i livet, att magen rasar, att man fått i sig för mycket xylitol på en gång eller att man blivit matförgiftad och tarmarna bara kör ihop sig. Inte skall man känna att man har skämt ut sig för resten av livet för det. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Som Pentra säger, det kan hända vem som helst.
Men frågan är varför du tycker det är tillräckligt intressant att starta en tråd om det?
Herregud, vem fan bryr sig. Har du inget bättre att göra med din tid? Skärp dig och väx upp.
Herregud, vem fan bryr sig. Har du inget bättre att göra med din tid? Skärp dig och väx upp.
Blondinbella kissade på sig i krogkön när hon var 20 och nyligen när hon var gravid. Britt Ekland fick smisk på bara stjärten av sin far ända upp i 17-års åldern. Media är full av icke-nyheter.
Exakt varför borde hon skämmas över det, enligt dig? Skitsnack på lägsta nivå...
Exakt varför borde hon skämmas över det, enligt dig? Skitsnack på lägsta nivå...
Jag vet ju inte hur gammal människan är nu (vet inte ens vem hon är förövrigt) men det lär ju vara några år sen hände så varför ska hon skämmas för resten av sitt liv? O varför ens skämmas för att det hände överhuvudtaget?
En normal tonåring bajsar inte på sig i skolan.
Jag har bajsat på mig i år, är 22. Men det var ju innan jag kom på att jag är laktosintolerant, förstås.
Vi som har IBS och andra tarmsjukdomar vet att tarmarna kan ställa till det och att ibland är det väldigt väldigt bråttom till en toalett.
Jag är säker på att tarmarna även kan ställa till det utan någon bakomliggande sjukdom.