• Insatt

Jag har sex med en man som är sambo

Jag har sex med en man som är sambo. Med mig.

Ställ vilka frågor ni vill. HjärtaSkålTungan ute

• Svar på tråden Jag har sex med en man som är sambo
  • Anonym (!)

Varför skaffar du inte en egen man? Dåligt självförtroende? Rädd? Något fel är det på dig ;)

• Insatt
    Anonym (!) skrev 2015-08-09 09:06:41 följande:

Varför skaffar du inte en egen man? Dåligt självförtroende? Rädd? Något fel är det på dig ;)

Jag har redan en egen man, så det är inte det som är problemet. Dock är han inte äkta, så det kanske kan ha med saken att göra. Jag har hört att äkta män är lite mer på riktigt. På de andra frågorna svarar jag ja, ja och definitivt ja.
  • Anonym (Undrar)

Hur känns det att ha sex med en man som man ser varje dag?

• Insatt
    Anonym (Undrar) skrev 2015-08-09 09:22:06 följande:

Hur känns det att ha sex med en man som man ser varje dag?

Jag är mest överlycklig när vi äntligen får till det.
  • Anonym (!)
    Insatt skrev 2015-08-09 09:20:03 följande:

Jag har redan en egen man, så det är inte det som är problemet. Dock är han inte äkta, så det kanske kan ha med saken att göra. Jag har hört att äkta män är lite mer på riktigt. På de andra frågorna svarar jag ja, ja och definitivt ja.

Du mena om ni var gifta skulle du sluta att vänstra?

Har en kompis som är singel men alltid hamnar med upptagna män... Hon har själv kommit på att med en upptagen man vet hon vad hon får... Hon vet att dom sätter på sin tjej, fru... Hon behöver inte oroa sig för att dom är "otrogna"... Helt klart en osäkerhet av att bli sviken... När hon har förhållande så är hon dock trogen, men har blivit sviken många gånger. Jag är inte otrogen och jag skulle inte hålla på med någon annans man, jag är bättre en så ;) Men varför gör du inte slut med din man? Och hitta någon som vill gifta sig osv? Och om du har dålig självförtroende, jobba på det :)
  • glutten
    Anonym (!) skrev 2015-08-09 11:07:51 följande:
    Du mena om ni var gifta skulle du sluta att vänstra?

Har en kompis som är singel men alltid hamnar med upptagna män... Hon har själv kommit på att med en upptagen man vet hon vad hon får... Hon vet att dom sätter på sin tjej, fru... Hon behöver inte oroa sig för att dom är "otrogna"... Helt klart en osäkerhet av att bli sviken... När hon har förhållande så är hon dock trogen, men har blivit sviken många gånger. Jag är inte otrogen och jag skulle inte hålla på med någon annans man, jag är bättre en så ;) Men varför gör du inte slut med din man? Och hitta någon som vill gifta sig osv? Och om du har dålig självförtroende, jobba på det :)
    Läs TS en gång till, tycker jag.
  • Anonym (!)
    glutten skrev 2015-08-09 11:38:15 följande:

Läs TS en gång till, tycker jag.

För att?
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (!) skrev 2015-08-09 13:39:42 följande:

För att?

För att du inte förstått ts och gör bort dig! ;)
  • Rainbow gg
    Anonym (!) skrev 2015-08-09 13:39:42 följande:
    För att?
    Dessutom ligger tråden under "ironi & satir" och bara det borde ju hinta lite Skrattande
  • Ronga

Du ska ha en gigantisk POKAL TS! ;)

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Anonym (!)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-08-09 13:52:13 följande:

För att du inte förstått ts och gör bort dig! ;)

Hahaha, hur skulle Ts gör bort mig? Du vet väl att det är ett forum?! Där typ alla är anonyma??? Säkert är hälften påhittade ;) Vem bryr sig om troll? ;)
  • Anonym (!)
    Rainbow gg skrev 2015-08-09 13:57:36 följande:

Dessutom ligger tråden under "ironi & satir" och bara det borde ju hinta lite 

Erkänner att att min läskunskap inte är den bästa ;) Ts har sex med sin sambo ;) hahaha, det bjuder jag på ;)
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (!) skrev 2015-08-09 14:14:48 följande:

Hahaha, hur skulle Ts gör bort mig? Du vet väl att det är ett forum?! Där typ alla är anonyma??? Säkert är hälften påhittade ;) Vem bryr sig om troll? ;)

Menade "gör bort dig" som i "fortsätter diskutera fel/misförstådd sak"! :)
  • Anonym (!)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-08-09 14:23:29 följande:

Menade "gör bort dig" som i "fortsätter diskutera fel/misförstådd sak"! :)

Jag såg det ;)
  • Insatt
    Ronga skrev 2015-08-09 14:11:59 följande:

Du ska ha en gigantisk POKAL TS! ;)

Tack! Känner att jag förtjänar den endast genom att ha fintat bort en person. Menar såklart mannen jag har sex med, som är sambo.
  • Insatt
    Anonym (!) skrev 2015-08-09 14:17:41 följande:
    Erkänner att att min läskunskap inte är den bästa ;) Ts har sex med sin sambo ;) hahaha, det bjuder jag på ;)
    :D
  • Ronga
    Insatt skrev 2015-08-10 13:39:35 följande:
    Tack! Känner att jag förtjänar den endast genom att ha fintat bort en person. Menar såklart mannen jag har sex med, som är sambo.
    Skål
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
Svar på tråden Jag har sex med en man som är sambo