Brukar ni säga till killen att han har stor kuk?
Brukar ni säga till killen ni har sex med att han har stor kuk (förutsatt då att den är stor/över normal enligt dej)
Brukar ni säga till killen ni har sex med att han har stor kuk (förutsatt då att den är stor/över normal enligt dej)
Ja det gör jag för han har en stor kuk. Hade han haft en liten så hade det bara känts löjligt att säga att den är det. Jag skulle nog säga att kuken är skön istället.
Alltså, om det skulle finnas en anledning så skulle jag ju säga det, såklart. "Nej, dom där kondomerna är små, de kommer säkert inte passa dig. Här, vi testar dom här som det står xl på?". Däremot sitter jag ju inte precis vid köksbordet och slänger ut random fakta om hans utseende apropå ingenting.
Nej jag pratar inte om hur stor den är men hur hård. Det är ju viktigare. Kan skicka sms till hans jobb ibland och fråga när han kommer med sin härliga styva kuk
Nej jag pratar inte om hur stor den är men hur hård. Det är ju viktigare. Kan skicka sms till hans jobb ibland och fråga när han kommer med sin härliga styva kuk
Herregud vad tröttsamt det är med kuktrådarna.
Killar/män/pojkar är besatta av storleken och vill ha en så stor som möjligt. Har till och med läst att "det gjorde ont på henne, så det var ju bra" eh, nej det är inte bra.
Kvinnor bryr sig inte om storleken, utan om vem den sitter på och hur den används.
Så är det killar. Försök få in det!
Så är det killar. Försök få in det!
ok. borde kanske ha skrivit om kuken är skön (om nu kuken gör skillnad eller om det bara är tekniken)
grejen är väl mer den ifall tjejen inte alls kommentar något om ens kuk om det är ett tecken på att hon inte är nöjd? själv säger jag att jag tycker hennes bröst är fina/sköna etc.