• jen7504

Jag ör såld på reima å pop

Jag är dum i huvudet. Vi har verklingen inte råd att handla på PoP el Reima.
    men väldigt många handlar Reima & PoP där vi bor.

Jag känner mej som värsta fattiglappen som inte kan handla det bästa till mitt barn. Så nu har jag budat på Tradera på en beg reima. Å ska spara som faan till vårjacka fr PoP.

usch varför är jag så löjlig

• Svar på tråden Jag ör såld på reima å pop
  • Lola Jämtland

O det bästa är Reima o PoP?

Då är jag väl en skitdålig mamma för jag skulle inte ens köpa de kläderna om jag hade råd.

• Lovisa L

Jag kan hålla med om att det är trist när man vill köpa en sorts kläder till ens barn men att det kostar för mycket. Jag gillar basplagg utan för mycket tryck och fickor och annat onödigt, men ofta så hittar jag inte det jag gillar på de billigare kedjorna utan jag har fastnar ofta för plagg på tex po.p. Men många gånger om man letar ordentligt så finns det faktiskt otroligt fina kläder som på t.ex H&M och Lindex, senast jag var in på COOP Forum hittade jag en hel del fina och BILLIGA basplagg som också är mycket praktiska (=sköna och bekväma för skruttan).

• jen7504

nää men alla säger ju att Reima är sååå bra å pop e sååå bra kvalite.
    Håller med om att Coop har en hel del mkt bra grejjer. å jag köpte en söt overall till lillan på coop i vintras.

Men hade ändå velat ha råd m lite "lyxigare" kläder

• Stora

Reima o Pop är bra kläder. Jag resonerar så att hellre färre plagg och då riktigt bra istälelt för massor av tuffa modeplagg som är dåliga men sen ska man inte stirra sig blind på det som är "inne" eller lyx.
    Det finns jättemÿcket bra billigare kläder men det kräver nog mera att hitta dem. Och så får man köpa på rea - använda rabattkuponger mm. Gå med i Pops kundklubb nu tex är det 15% på hela ditt inköp...så kan man spara även att vara lojal mot en butik och få bonuscheckar.
    Man är absolut inte en dålig mamma för att man inte har råd med dyra märken - snarare så tycker jag att de som verkligen hittar bra billiga kläder är dukiga- det är inte svårt att hitta bra kläder om man har pengar....och att vara en bra mamma är något helt annat.

Svar på tråden Jag ör såld på reima å pop