• Anonym (Hejsan)

Kan han/hon ge er orgasm med tungan?

Har förstått det som att många av er kan komma bara av att ni blir skickade?

Hur då?

Jag vet inte om jag inte "hittat knepet", ex när ni menar att ni får orgasm av oralsex, smeker ni er själva då, har ni sexleksaker samtidigt?

Kan ni komma enbart av en tunga som slickar er? Hur sjutton då?

• Svar på tråden Kan han/hon ge er orgasm med tungan?
  • Armageddon

Min fru kan komma av enbart att jag jobbar med tungan, men oftast stimulerar jag på flera ställen samtidigt.

Tror faktiskt inte jag stött på någon som inte kunnat komma genom enbart oral stimulans

• j a d e

Ja.

Vadå hur då? Rätt typ av "tryck" på rätt ställe, så lång eller kort tid som stunden kräver. Et voila.

• Anders 386

Tungan och läpparna är jättebra verktyg. (Vi använder oftast en dildo samtidigt, det gör själva orgasmen kraftigare när fittan omsluter dildon, men det funkar även utan.)
    Man har ju en oerhört bra känsla i tungan, man kan liksom "läsa av" det man slickar på med en helt annan känsla än ett finger. Man får ju automatiskt en jättebra "smörjning" samtidigt.

Men det gäller också att tolka mottagarens signaler, det är ju inte bara att slafsa på som i en porrfilm. Man får prova sig fram och variera tryck o hastighet. Och inte bara koncentrera sig på klittan.

Men jag skulle inte kunna bli tillfredsställd med en tunga, där krävs att hela munnen omsluter kuken + lite handarbete också.

• Anonym (Hejsan)

Det kanske är längden som är fel? Jag tröttnar lite efter ett par minuter. Eller så är jag stressad? Hur lång tid tar det för er att komma?

• M r a u
    Anonym (Hejsan) skrev 2015-08-10 21:28:36 följande:

Det kanske är längden som är fel? Jag tröttnar lite efter ett par minuter. Eller så är jag stressad? Hur lång tid tar det för er att komma?

Vet inte, jag drar ju ut på det så länge som möjligt såatte..
  • Anonym (Signatur)

Jag kommer aldrig så snabbt som när min man slickar. Blir helt pirrig bara jag tänker på det nu, haha :)

För min del är det viktigt att slicka hela området: klitoris, slidöppningen och det däremellan. Att bara koncentrera sig på ett område ger ingen orgasm för mig, även om det är skönt. Och jag tycker också att det är viktigt att min man använder hela tungans funktioner, alltså ibland bara tippen för att i nästa stund använda hela tungans yta om man säger så.

Idag är jag 27 år, men det tog ett par gånger (år kanske till och med?) innan jag kände mig avslappnad nog att bara vara och bara känna och njuta. Jag tror att det kan vara en spärr för många att tänka för mycket på hur man luktar, känns, smakar etc. Jag håller mig alltid fräsch och ren, så att jag verkligen kan njuta när stunden kommer.

• HäckHäxan

Nej finns hittills ingen man som lyckats ge mig orgasm med bara tungan och varje man jag säger det åt tar det som en utmaning och jag brukar påpeka att den är dömd att misslyckas från start.

Faktum är att jag inte heller är intresserad av att få en orgasm av bara klitoris stimulering, de är menlösa och lama och jag ser ingen som helst poäng med det, när jag vet att jag kan få hårdare och mer givande orgasmer på annat sätt. Med det facit på hand kan jag inte se varför jag skall nöja mig med något lamt som inte ger mig en tillfredsställd känsla i huvudet. det verkar puckat och riktigt så puckad är jag inte.

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Kan han/hon ge er orgasm med tungan?