Vi har fått tvillingar och tänkte köpa Willow Tree som symboliserar bebisarna och storasyster. Vilken Willow Tree är finast?

Vänskap var finast.
Ja den är fin!
puffar :)
Verkar som 1:an och 2:an är mest poppis
Gillar absolut ettan bäst, den känns liksom lite mer harmonisk. Känns som att hon är en av de tre.
Tvåan ser lite underlig ut (tycker jag) och det känns som att hon bara står bakom de andra två (alltså inte är en av dom).
De två sista känns (precis som tvåan) att hon är på egen hand, trean känns lite skyddsängel-aktig och fyran påminner om rörelsen tecknade figurer i tv-serier brukar göra när de är kära
Gillar absolut ettan bäst, den känns liksom lite mer harmonisk. Känns som att hon är en av de tre.
Tvåan ser lite underlig ut (tycker jag) och det känns som att hon bara står bakom de andra två (alltså inte är en av dom).
De två sista känns (precis som tvåan) att hon är på egen hand, trean känns lite skyddsängel-aktig och fyran påminner om rörelsen tecknade figurer i tv-serier brukar göra när de är kära
Vänskap var finast.
Ettan ser mest ut som en storasyster. Trean och fyran ser mer ut som mammor.
Kan förresten rekommendera många andra Willow Tree figurer också... Många av dem är så otroligt fina. http://zendy.se/figurer
Ja trean är också jättefin men vi är ute efter nån som liknar en storasyster, så att det ska symbolisera våra tre barn :) Så då kanske jag ändå inte bör välja trean om den ser mer ut som en mamma....
Ettan och tvåan var himla fina! Jag hade nog köpt ettan. Grattis till tvillingarna!