• Joss81

Vi har fått tvillingar och tänkte köpa Willow Tree som symboliserar bebisarna och storasyster. Vilken Willow Tree är finast?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vi har fått tvillingar och tänkte köpa Willow Tree som symboliserar bebisarna och storasyster. Vilken Willow Tree är finast?
  • Anonym (.)

Verkar som 1:an och 2:an är mest poppis

• Elderberry

Gillar absolut ettan bäst, den känns liksom lite mer harmonisk. Känns som att hon är en av de tre.

Tvåan ser lite underlig ut (tycker jag) och det känns som att hon bara står bakom de andra två (alltså inte är en av dom).

De två sista känns (precis som tvåan) att hon är på egen hand, trean känns lite skyddsängel-aktig och fyran påminner om rörelsen tecknade figurer i tv-serier brukar göra när de är kära

• Joss81
    Elderberry skrev 2015-08-11 20:34:56 följande:

Gillar absolut ettan bäst, den känns liksom lite mer harmonisk. Känns som att hon är en av de tre.

Tvåan ser lite underlig ut (tycker jag) och det känns som att hon bara står bakom de andra två (alltså inte är en av dom).

De två sista känns (precis som tvåan) att hon är på egen hand, trean känns lite skyddsängel-aktig och fyran påminner om rörelsen tecknade figurer i tv-serier brukar göra när de är kära

Tack snälla för dina beskrivningar. Ja ettan är verkligen fin. Jag var bara osäker på om den såg ut som en "storasyster" men då gör den kanske det :)
  • Joss81
    IsDimma skrev 2015-08-11 18:16:58 följande:

Vänskap var finast.

Tack för din åsikt!
  • Anonym (E)

Ettan ser mest ut som en storasyster. Trean och fyran ser mer ut som mammor.

• Joss81
    Anonym (E) skrev 2015-08-11 21:12:04 följande:

Tack vad bra sagt!
  • Loriyana
    Anonym (E) skrev 2015-08-11 21:12:04 följande:

Håller med. Röstade på trean eftersom den ser ut som en mor med sina två barn. Fyran ser också ut som en mamma...men den är lite för...hmm...sentimental? Jag tycker trean är finast.
  • Joss81
    Loriyana skrev 2015-08-11 21:29:13 följande:
    Håller med. Röstade på trean eftersom den ser ut som en mor med sina två barn. Fyran ser också ut som en mamma...men den är lite för...hmm...sentimental? Jag tycker trean är finast.
    Ja trean är också jättefin men vi är ute efter nån som liknar en storasyster, så att det ska symbolisera våra tre barn :) Så då kanske jag ändå inte bör välja trean om den ser mer ut som en mamma....
  • Loriyana
    Joss81 skrev 2015-08-11 21:42:12 följande:

Ja trean är också jättefin men vi är ute efter nån som liknar en storasyster, så att det ska symbolisera våra tre barn :) Så då kanske jag ändå inte bör välja trean om den ser mer ut som en mamma....

Ah, ja men isåfall passar ettan eller tvåan bäst tycker jag :) De är alla fina (fast fyran aningen överdriven)
  • fluu

Ettan och tvåan var himla fina! Jag hade nog köpt ettan. Grattis till tvillingarna!

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Vi har fått tvillingar och tänkte köpa Willow Tree som symboliserar bebisarna och storasyster. Vilken Willow Tree är finast?