• Analysera mera

    Varför gnäller sverigedemokrater så mycket på internet?

    Allvarligt talat, alltså... Hur fungerar de egentligen? Hur får man stopp på dem? Går det ens? Ja, frågorna är många.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varför gnäller sverigedemokrater så mycket på internet?
  • thure

    Tycker det är du som gnäller.....

    Här är svaret på dina frågor:
    1. SD-folk fungerar på det sätt att de ser verkligheten som den är och inte den som samhället vill att de skall se.
    2. Om du med "stopp på dem" menar deras ökande opinion så är enda sättet att lyssna på folkets önskemål och stoppa den pågående massinvasionen av asylanter och tiggare.
    3. Ja det går att lyssna på vad svenska folket vill.

    Är frågorna verkligen så många?
    Du är välkommen att återkomma så skall jag ge dig goda råd så du förstår verkligheten bättre.

    mvh thure

  • Analysera mera
    thure skrev 2015-08-12 16:14:02 följande:

    1. SD-folk fungerar på det sätt att de ser verkligheten som den är, och inte den som samhället vill att de skall se.

    2. Om du med "få stopp på dem" menar deras ökande opinion, så är det enda sättet att lyssna på folkets önskemål och stoppa den pågående massinvasionen av asylanter och tiggare.

    3. Ja, det går att lyssna på vad svenska folket vill.


    1. Det där är knappast något explicit för just sverigedemokrater. Dessutom är inte "SD-folk" en enhetlig massa.

    2. Nej, jag syftar på hur man får dem att sluta gnälla. Kanske utbilda dem i litet vett och hyfs? Så de lär sig att veta hut, och uppträda som anständigt folk.

    3. "Svenska folket" förblir ett tämligen suspekt begrepp om man inte bemödar sig beskriva vilka det handlar om. Om du syftar på den svenska valmanskåren; av vilka väldigt många för snart ett år sedan gick och röstade, så kan man ju dra den lilla slutsatsen att en förkrossande majoritet av dem valde att stödja de 8 av 9 partier som menar att begränsad invandring vore en dålig idé.
  • Gert

    Bättre att gnälla på internet än att gnälla irl.


    Give ´em Hell!
  • Gert
    Erizajo skrev 2015-08-12 19:17:38 följande:

    Varför gnäller så många på SD är min fråga...


    Det undrar jag med. Det är väldigt många som gnäller på SD. 
    Give ´em Hell!
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-08-12 19:22:06 följande:

    Det undrar jag med. Det är väldigt många som gnäller på SD. 


    Nu gnäller du igen...
  • Gert
    Nerfherder skrev 2015-08-12 19:30:19 följande:
    Nu gnäller du igen...
    En oxymoron.
    Give ´em Hell!
  • Rataxes
    Gert skrev 2015-08-12 19:34:54 följande:
    En oxymoron.
    Eller bara en Moron...
    Ödslar inte tid på anonyma nick.
Svar på tråden Varför gnäller sverigedemokrater så mycket på internet?