• Anonym (:))

Träffa andra par utan att dela sin partner

Hur får jag kontakt med andra par att umgås med? Gå på bio, gå ut och äta, åka på kryssningar, resor m.m

Skulle vara kul att träffas utan att det blir krav på sex. Högst sex i samma rum men ingen av oss vill att någon ska ha sex med någon annan.

Har kollat lite på body contact men vill inte lämna ut min mejl till okända .

• Svar på tråden Träffa andra par utan att dela sin partner
  • Annaspilar

Du tänker som vänner man har trevligt med? Vart bor ni och vilken ålder har ni?

• pickaxe

bodycontact är nog ett bra ställe om sex ändå är med i bilden.
    Det går ju att lägga upp nya mailkonton för den typen av kontakt?

• Anders 386
    Anonym (:)) skrev 2015-08-13 15:06:02 följande:

..........

Alla som man inte känner är ju okända innan man känner dom. Glad

Det är ju skitenkelt att skapa en ny mailadress bara för det här speciella ändamålet.
  • Anonym (:))

Hur skaffar jag ny mejladress?

tror att talar jag om för min kille att jag lägger ut annons på BC så tolkar han det nog fel. Är ju enbart sexannonser där?

Vi vill ju som sagt inte ha sex med andra på det viset.

• Smarthuvud

Varför i hela friden har du hakat upp dig på BC? Behöver jag förklara vad det betyder på engelska?

Det måste finnas hur många ställen som helst, som är bättre för att hitta par-vänner. Har du testat Google?

• Ungoliant

Ni vill hitta nya vänner...? Gå nån kurs som ofta lockar par, t.ex en danskurs. Eller bara gå med i vilken intressegrupp, förening eller studiecirkel som helst om nåt som intresserar er så kan ni säkert hitta ett par eller i alla fall en kul person som så småningom kan introducera er även för sin partner.

• Anonym (Mmm)

Eller så lägger du upp frågan på ett forum som många läser på.

Hitta ett forum för t.ex familjer eller par som har barn, vill skaffa barn, ensamstående föräldrar osv...

Där startar du en ny tråd, beskriver var du bor och söker, inte är anonym så folk kan PMa dig och berätta om sig.

Ett tips är det forumet... Minns inte riktigt adressen...

Www.familj....... Något pröva det

• RK man
    Anonym (:)) skrev 2015-08-13 15:06:02 följande:

Hur får jag kontakt med andra par att umgås med? Gå på bio, gå ut och äta, åka på kryssningar, resor m.m

Skulle vara kul att träffas utan att det blir krav på sex. Högst sex i samma rum men ingen av oss vill att någon ska ha sex med någon annan.

Beskriv mer utförligt vad ni är ute efter. Ålder, ort, intressen osv så får ni säkert PM här.
Svar på tråden Träffa andra par utan att dela sin partner