• Samacipa

Könsultraljud Umeå

Hej!

Någon som gjort könsultraljud hos Anita Hjelt i Umeå?? Var hon bra? :) berätta!

Funderar på att boka in ett ultraljud hos henne efter v 20 men har först och främst rul i september :)

• Svar på tråden Könsultraljud Umeå
  • ultraljudiumea

Har gjort både könsultraljud och tidigt ultraljud hos Anita och hon är jättebra! Om man säger till innan besöket så kan man få en USB-sticka med videoklipp och foton från ultraljudet. Tror det kostade 100kr extra. Verkligen värt det!

• Samacipa

Va kul! :) då ska jag verkligen kontakta henne!

De ska jag komma ihåg att fråga om när vi är där, 100 kr är ju ingenting! :)

Vilken vecka var du i när du gjorde det sena ultraljudet? Funderar på vilken vecka dom rekommenderar typ.. :)

• mane03

Hej.

Jag gjorde ultraljud hos Anita när jag var i v 19. Hon är jätte duktig och trevlig. Jag gjorde även kub test där och kommer göra det den här gången också :)

• Samacipa
    mane03 skrev 2015-08-14 15:11:57 följande:

Hej.

Jag gjorde ultraljud hos Anita när jag var i v 19. Hon är jätte duktig och trevlig. Jag gjorde även kub test där och kommer göra det den här gången också :)

Kul att höra att hon är duktig :) jag ska se till att boka ett ul hos henne!
Svar på tråden Könsultraljud Umeå