• Solstrålen1988

Skåne töser med bf våren 2016

Hej

Hoppas på att finna lite trevliga människor att prata sig igenom graviditeten med.

• Svar på tråden Skåne töser med bf våren 2016
  • Mayy
    Solstrålen1988 skrev 2015-08-14 17:45:24 följande:

Hej

Hoppas på att finna lite trevliga människor att prata sig igenom graviditeten med. smile1.gif

Hej! Jag har bf i mars, borde nästan räknas som vår i Skåne :)
  • Mayy
    Solstrålen1988 skrev 2015-08-14 18:27:38 följande:

Som det ser ut just nu 25/4. Själv då? Första barnet?

8 mars, men får se om det ändras på UL :) Ja, det är första barnet. Är det ditt första?
  • Regnbågsfärg
    Solstrålen1988 skrev 2015-08-14 16:45:24 följande:

Hej

Hoppas på att finna lite trevliga människor att prata sig igenom graviditeten med. smile1.gif

Men hej!
    Kul att du är från Skåne.
    Det är jag också! Nordvästra :)
    Jag hoppas att pluset från 4dagar innan bim är kvar även imorgon på bim. Isåfall har jag medicinsk bf 23 april men vet att befruktningen skedde 1/8 (inseminering) så kan bli i maj :)
    Har en dotter på året också ??
  • Solstrålen1988
    Regnbågsfärg skrev 2015-08-14 18:59:47 följande:

Men hej!

Kul att du är från Skåne.

Det är jag också! Nordvästra :)

Jag hoppas att pluset från 4dagar innan bim är kvar även imorgon på bim. Isåfall har jag medicinsk bf 23 april men vet att befruktningen skedde 1/8 (inseminering) så kan bli i maj :)

Har en dotter på året också ??

Nej men Hej på dig med. Håller tummar och tår för dig, fortfarande nej men vad roligt med en hemma iallafall
  • Mayy
    Solstrålen1988 skrev 2015-08-14 19:28:49 följande:

Har du några symtom än?

Jag är i v 11 och jag har och har haft massa symptom. Trodde jag hade klarat mig från illamående men sen i v 8-9 blev det kaos med illamående och kräkningar. Lite bättre nu men kan inte äta kött/kyckling/fisk/ägg - helt otänkbart.. Och är otroligt trött och har väldigt ömma bröst. Så ja :) men längtar tills dom avtar lite. Ah, förstoppning också... Själv då?
Svar på tråden Skåne töser med bf våren 2016