• Anonym (z)

Förbjudet hos massören

Jag var en för en tid sedan hos en massör...Vanlig helkroppsmassage.
    Efter när halva tiden hade gått upplevde jag att han masserade mer sensuellt och min hand råkade komma åt något hårt och blött.... Jag reagerade först inte vad det var. Men sedan kände jag mig tänd. Han smekte mig i hårbotten och jag började andas tungt. När jag skulle hem blev jag förstås lite generad av situationen, men jag uppskattade det, det var helt oväntat.

Undrar om det finns fler som har den erfarenheten?

Skulle vilja gå till en massör som vill gå över gränsen...Känner någon en sådan som trots allt är seriös.??  

• Svar på tråden Förbjudet hos massören
  • Anonym (Ja)

Ja jag känner en kille som har sex med många av de kvinnor han "masserar.

Enligt honom är det väldigt vanligt men väldigt diskret.

Han finns i Sthlm.

• Anonym (xyz)

Jag känner en massör, och han tyckte sig se att det var ganska många kvinnor som ville att han skulle "gå över gränsen". En anledning till att inte göra det var att han trodde att han då inte skulle få betalt, dvs att kvinnan ville betala "in natura".

• Anonym (Ja)
    Anonym (xyz) skrev 2015-08-16 12:31:34 följande:

Jag känner en massör, och han tyckte sig se att det var ganska många kvinnor som ville att han skulle "gå över gränsen". En anledning till att inte göra det var att han trodde att han då inte skulle få betalt, dvs att kvinnan ville betala "in natura".

Killen jag pratar om i mitt inlägg hade liknande tankar i början.

Men det gav med sig och nu tar han betalt för en vanlig massage. Kvinnorna/flickorna vill betala dessutom.
  • Anonym (z)

Hur får man kontakt med en sådan massör? För det väl inte alla massörer som gör det? Det skulle ju va lite pinsamt att be de massera fittan om de inte vanliga fall inte gör det....

Bor i sthlm.

• Anonym (oz)
    Anonym (z) skrev 2015-08-16 12:33:59 följande:

Hur får man kontakt med en sådan massör? För det väl inte alla massörer som gör det? Det skulle ju va lite pinsamt att be de massera fittan om de inte vanliga fall inte gör det....

Bor i sthlm.

Fråga om han vill, eller säg att det okej att han masserar fittan också :)
  • Anonym (z)
    Anonym (oz) skrev 2015-08-16 12:40:50 följande:
    ha ha... ja, det är ju vågat!

Är det någon annan som har gjort det? Fått nobben eller gick det som förväntat?
  • Anonym (oz)
    Anonym (z) skrev 2015-08-16 15:38:06 följande:
    ha ha... ja, det är ju vågat!

Är det någon annan som har gjort det? Fått nobben eller gick det som förväntat?
    Visst det är vågat, men sånt kan kvinnor fråga om utan att få problem. I omvänd situation, så skulle mannen bli anmäld för en sån fråga till en kvinna. Män vill ha happy ending, och så vill väl kvinnor ibland.
  • Anonym (Dåliguppfostran)
    Anonym (oz) skrev 2015-08-16 12:40:50 följande:

Nej. Det är absolut inte okej under några omständigheter att komma med olämpliga kommentarer/frågor till en massör. Totalt respektlöst.
  • Anonym (N)

Tror inte det är en bra idée, det kan uppfattas kränkande av massören och anmälas. Varför inte bara köra rollspel med en kk? Eller gå till en massör som du VET håller på med sånt, men det är ju inte säkert heller att det uppstår en attraktion från hans sida, han kanske inte håller på så med alla sina kunder bara för att han gjort det med någon? Men visst, delar din fantasi men för mig kommer den stanna vid fantasi/rollspel, vill inte riskera att kränka en annan människa i sin yrkesroll.

• Anonym (z)

Nej, självklart skulle jag inte kunna fråga om de erbjuda fittmassage.

Men det är tändande att man kanske kan få smekningar på ett "förbjudet" område. Och jag hade ju inte startat tråden om jag visste vilka massörer som är villiga att ge det extra...

Men jag får väl söka nån kk...

Svar på tråden Förbjudet hos massören