• Anonym (Glad)

Ska överraska min kärlek med romantisk hotellnatt i Jönköping med omnejd. Tips tack!!

Ja som rubriken lyder behöver jag tips på vart jag kan ta med min älskling? Det får gärna va något mysigt hotell med dubbelsäng;)

Har kollat lite på Skövde, någon som har koll där?

Har kollat Eksjö stadshotell men där är fullbokat nu.

• Svar på tråden Ska överraska min kärlek med romantisk hotellnatt i Jönköping med omnejd. Tips tack!!
  • Anonym (hur långt kan du åka?)
    Anonym (Glad) skrev 2015-08-17 11:55:31 följande:

Ja som rubriken lyder behöver jag tips på vart jag kan ta med min älskling? Det får gärna va något mysigt hotell med dubbelsäng;)

Har kollat lite på Skövde, någon som har koll där?

Har kollat Eksjö stadshotell men där är fullbokat nu.

Alltså Skövde och Jönköping är en ganska så stor "omnejd" du öppnar upp för då.... Tiden det tar att köra till Skövde kan du nästan komma hela vägen till Göteborg....

Har vänner som varit i Falköping på Mösseberg och de gillade det. www.kurortenmosseberg.se/

• Hojjan

Kolla in Vox i Jkpg! Riktigt nice utsikt, bra mat och fräscht (öppnade för inte så länge sedan).

• Pedalen

Vox, eller Clarion hotell Victoria. Sen finns ju Hooks herrgård. Ulricehamn är också mysigt.

• Anonym (My)

Ett förslag är Moholms herrgård ca 3 mil norr om Skövde

• Anonym (T)
    Hojjan skrev 2015-08-17 18:38:59 följande:

Kolla in Vox i Jkpg! Riktigt nice utsikt, bra mat och fräscht (öppnade för inte så länge sedan).

Ja det ska vara bra sägs det!
Svar på tråden Ska överraska min kärlek med romantisk hotellnatt i Jönköping med omnejd. Tips tack!!