• Scorpio

Någon som bor i Liden/Indal eller i närheten av det?

Hej!

Jag och min familj ska flytta upp till Sundsvall. Vi har kollat på ett hus i Liden, men vi vet inget om stället. Jag undrar därför om det är någon här inne som bor där som kan berätta mer, eller rent av kanske vill träffas om det är så att vi flyttar dit. Vi har två tjejer födda 2012 och 2014. 

Vi känner ingen där uppe men vi flyttar dit för att jag ska plugga till lärare =)

Mvh Maria

♥ Enja 120112, 1870 g o 42 cm ♥ Adele 140213, 4208 g o 52 cm ♥
  • Svar på tråden Någon som bor i Liden/Indal eller i närheten av det?
  • Långbenopluto

Liden är en liten by utanför Sundsvall..... varför bo där? Det finns ju mer centrala ställen att bo på. 

Ska du läsa på mittuniv så blir det lång pendling från Liden.

• Scorpio
    Tines skrev 2015-08-17 19:48:51 följande:

Liden är en liten by utanför Sundsvall..... varför bo där? Det finns ju mer centrala ställen att bo på. 

Ska du läsa på mittuniv så blir det lång pendling från Liden.

Vi bor på landet nu och vill bo på ett ställe med nära till skog och vatten. Absolut inte i stan eller på ett bostadsområde. Jag ska plugga distans så vi kan egentligen bo kvar här där vi bor men vi känner att vi vill röra på oss och då passar det bra att flytta närmre skolan. Vi fastnade för Kovland, tyvärr finns inga passande hus till salu där nu. Vi behöver ha ett hyfsat stort hus och närmre stan än så har vi inte råd med.
    ♥ Enja 120112, 1870 g o 42 cm ♥ Adele 140213, 4208 g o 52 cm ♥
Svar på tråden Någon som bor i Liden/Indal eller i närheten av det?