• habiti

Jag är för smal - ingen kvinna kan acceptera mig

Jag väger ca 64 kilo pga magsår - ett magsår som inte går att bota, ingen medicin hjälper.

Äta upp sig funkar inte, mitt magsår ger mig våldsamma bröstsmärtor om jag äter något som inte är kokt.

Träna går inte heller, även här får jag bröstsmärtor.

Ingen kvinna på hela jorden vill ha en pinne/penna till pojkvän, det är helt kört för mig.

Kvinnor har väldigt mycket krav och är väldigt ytliga.

En kille kan vara tjock, mellan, vältränad och utan problem få en flickvän/ons. Men är man super-smal som jag är, då finns det helt enkelt ingen chans.

Den som säger motsatsen är en mytoman av högsta rang.

• Svar på tråden Jag är för smal - ingen kvinna kan acceptera mig
  • Anonym (P)

64 kg säger inget om hur smal du är då du inte säger hur lång det är. Men att kvinnor inte vill ha sig beror inte på alla brister hos dig du räknar upp utan just på grund av att dubräknar upp dem. Så länge du envisas med att fortsätta räkna upp dina brister och komma på nya så kommer du att vara tvärkörd.

• Meebo

Så länge du är mellan 160-170cm lång så skulle jag personligen anse att 64kg är en helt perfekt vikt.

• LaLola
    habiti skrev 2015-08-19 14:22:40 följande:

Varför startar du ens en tråd då......?
  • Giovanna

Jag påbörjade först ett långt och välformulerat svar här men gav upp med en suck och raderade det. För vad är det för mening med det när du bara fortsätter att odla och gödsla ditt självförakt och risiga kvinnosyn och kallar folk som försöker få dig på andra tankar för lögnare? Vill du bara att vi håller med och bekräftar din skeva självbild?

• morena

Hej,

Jag dejtade en kille nyligen som var smal liksom en pinne. Han är super-smal och max 170-71 cm lång. Men han föll mig i smaken ändå. Anledningen till att vi slutade ses berodde inte på att han var en pinne...

• habiti
    Anonym (P) skrev 2015-08-19 14:26:57 följande:

64 kg säger inget om hur smal du är då du inte säger hur lång det är. Men att kvinnor inte vill ha sig beror inte på alla brister hos dig du räknar upp utan just på grund av att dubräknar upp dem. Så länge du envisas med att fortsätta räkna upp dina brister och komma på nya så kommer du att vara tvärkörd.

Fast ett gott självförtroende kommer inte hjälpa, mina defekter syns och får kvinnor att kräkas.

Ingen kvinna kan acceptera mig.....finns miljarder andra män att välja på - bättre män.
  • Anonym (Lisa)

Känner en kille på drygt 20 år som är 185 cm och väger 60 kg fast han äter som en häst. Smal men ser hur bra ut som helst, klär sej snyggt i välsittande kläder. Tränar lite så han har bra hållning , det gör mycket för utstrålningen.

• HäckHäxan
    habiti skrev 2015-08-19 14:22:40 följande:
    Jag väger ca 64 kilo pga magsår - ett magsår som inte går att bota, ingen medicin hjälper.

Äta upp sig funkar inte, mitt magsår ger mig våldsamma bröstsmärtor om jag äter något som inte är kokt.

Träna går inte heller, även här får jag bröstsmärtor.

Ingen kvinna på hela jorden vill ha en pinne/penna till pojkvän, det är helt kört för mig.

Kvinnor har väldigt mycket krav och är väldigt ytliga.

En kille kan vara tjock, mellan, vältränad och utan problem få en flickvän/ons. Men är man super-smal som jag är, då finns det helt enkelt ingen chans.

Hur lång är du?

Jag ser helt ärligt inte problemet, mitt barns pappa vägde som max 69 kg när vi var ihop och han är 182,5 cm lång. Han var smal absolut men han var långt ifrån klen. han är fortfarande smal och ännu mindre klen idag än förr.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • kivirush

Johannessssss! Din självömkan är det som håller dig tillbaka.

Gör som ALLA säger åt dig. Du behöver jobba på din självkänsla och självförtroende. Det är där det börjar.

Säger lite vad jag vill.
  • Anonym (P)
    habiti skrev 2015-08-19 15:36:20 följande:

Fast ett gott självförtroende kommer inte hjälpa, mina defekter syns och får kvinnor att kräkas.

Ingen kvinna kan acceptera mig.....finns miljarder andra män att välja på - bättre män.

Så vad är poängen med att starta nya trådar om varje ny defekt när slutklämmen ändå alltid är densamma?

Jag har inte sett dina defekter så jag kan inte kräkas på dem men jag kräks på det du demonstrerar på FL och just det får mig övertygad om att du aldrig någonsin kommer att träffa nån tjej med minsta intresse för dig.
Svar på tråden Jag är för smal - ingen kvinna kan acceptera mig