• Analysera mera

Vilka politiska partier gillar ni minst?

Vilka politiska partier gillar ni minst?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka politiska partier gillar ni minst?
  • sjuttiofemman

Sd såklart eftersom de gör ständiga rasistiska utspel i sociala medier och dessutom inte gjort upp med sitt högerextrema förflutna.

• Gert
    sjuttiofemman skrev 2015-08-19 17:55:51 följande:

Sd såklart eftersom de gör ständiga rasistiska utspel i sociala medier och dessutom inte gjort upp med sitt högerextrema förflutna.

Källa på det!
    Give ´em Hell!
  • Fru Blacker

Står mellan F! och SD. Båda anser jag är tramspartier.

frublacker.se - Hypermanisk småbarnsmor med för många projekt
  • apburen

F! om jag måste välja ett.
    Tätt följt av V, MP och S. I nämnd ordning.

• Gert
    Fru Blacker skrev 2015-08-19 18:42:30 följande:

Står mellan F! och SD. Båda anser jag är tramspartier.

Varför anser du att SD är ett tramsparti?
    Give ´em Hell!
  • amia01

Miljöpartiet! Åsa Romson är största hotet mot rikets säkerhet.

• Fru Blacker
    Gert skrev 2015-08-19 18:50:03 följande:
    Varför anser du att SD är ett tramsparti?
    Precis som f! är det ett parti som bygger på idén om att det är katastrofalt i samhället, riktad mot en viss grupp och att just det partiet är de enda som har lösningen på sagda katastrof.

Sedan är båda partierna vänsterekonomiska vilket bara det för de till trams.
  • Gert
    Fru Blacker skrev 2015-08-19 19:03:09 följande:
    Precis som f! är det ett parti som bygger på idén om att det är katastrofalt i samhället, riktad mot en viss grupp och att just det partiet är de enda som har lösningen på sagda katastrof.

Sedan är båda partierna vänsterekonomiska vilket bara det för de till trams.
    Men det är ju katastrofalt i samhället. Framförallt konsekvenserna av en alltför stor invandring och SD är det enda parti som har rätt medicin. Däremot är Fi ett tramsparti eftersom de skyller allt på männen.

Förstod att du var borgerlig, antagligen moderat kanske, det är därför du är sur på SD som tog många moderatröster.
    Give ´em Hell!
  • Fru Blacker
    Gert skrev 2015-08-19 19:11:45 följande:
    Men det är ju katastrofalt i samhället. Framförallt konsekvenserna av en alltför stor invandring och SD är det enda parti som har rätt medicin. Däremot är Fi ett tramsparti eftersom de skyller allt på männen.

Förstod att du var borgerlig, antagligen moderat kanske, det är därför du är sur på SD som tog många moderatröster.
    För mig är SD och F! samma sorts parti, alltså tramsparti.

Varför skulle jag vara sur på SD för att föredetta moderater röster på SD? Det är som om jag skulle vara sur på S för att moderater går över dit. Helt ologiskt.
  • Nerfherder

SD! De är ett pajasparti med kriminella rasister både lokalt och i högsta partiledningen

Svar på tråden Vilka politiska partier gillar ni minst?