Tigrisog skrev 2015-08-20 19:55:05 följande:
Ja, ibland kan en orgasm kännas rätt så banal... haha. Men okej, när den känns som bäst känner jag så här om jag hoppar fram till nästan slutet.
Det börjar med en kittlande känsla från undersidan av pungen längs med hela längden fram till ollonet. Ollonet pulserar mer och mer nu när det börjar närma sig är den som mest fylld och slät och uttänjd. Jag får en direkt impuls då, en känsla, om att inte hålla igen på inga som helst villkor. Har jag gått över gränsen där jag har kontroll till där jag helt har tappat det då känner jag att allt annat kvittar i hela världen.
Samtidigt som jag ökar takten febrilt, ökar mina kyssar överallt där jag kommer åt (om det inte är bakifrån, då blir det mindre...). Kan suga, bitas även lite (nafsa på brösten, örsnibben, axlar...) men helst möts vi i en passionerad kyss. Är hon också på g så kan man få till ett asskönt samspel som bara förhöjer känslan ännu mer!
När explosionen närmar sig känner jag som att en enorm energimängd samlas i huvudet. När orgasmen kickar in så exploderar, svartnar det för ögonen, blir borta i hela huvudet och all energi sprids utöver hela kroppen i pulser. Samtidigt har jag spänt mig så mycket därnere att samtidigt när energin flödar över hela kroppen sätter jag igång med pulserandet därnere när jag kommer och spermierna flödar ut i vågor. Från jättestarka pulser fortsätter det i allt mellan 5 till 10 ggr i orgasmen i dalande styrka. När den starka delen har avtagit nästan helt kan jag fortsätta pulsera men då lite mer medvetet bara för att det känns riktigt skönt att bara vara kvar inne... ungefär så. Men det är såklart olika för alla, kanske.
Det här var nog den mest målande beskrivning jag fått hittills. Tack för att du delar med dig!