• Äldre 21 Aug 15:56
    1241 visningar
    2 svar
    2
    1241

    Vad händer med min kropp?

    Hej!

    I början på mars slutade jag med mina minipiller, har sen dess har otrolig punktlig mens och kunnat känna av när den är på väg. Nu är min mens försenad 3 veckor, jag hade oskyddat samlag runt ägglossning, upplever väldigt många symtom såsom illamående, större bröst och bröstvårtor, molande i magen, men har gjort två negativa graviditetstest. Jag tar tempen varje morgon (dock slarvat alldeles för mycket på senaste tiden) och har haft tre tempdippar där tempen gått ner till 35,19 (ca en grad) på bara lite mer än den senaste månaden.

    Fick en blödning när jag skulle haft mens för tre veckor sen, men det var väldigt lite och framför allt kände jag ingenting, i vanliga fall har jag fruktansvärda smärtor. Har nu känt av lite mensvärksliknande kramper men fortfarande ingen mens, den brukar alltid komma i princip samtidigt som smärtorna.

    Vad händer? Är jag gravid ändå? Eller är det något fel?

  • Svar på tråden Vad händer med min kropp?
  • Äldre 24 Aug 11:20
    #1

    Hej! jag tycker att du ska ta ett nytt test och se om du är gravid, annars kan du inväga nästa mens. Lycka till

  • Äldre 24 Aug 11:20
    #2

    Hej! jag tycker att du ska ta ett nytt test och se om du är gravid, annars kan du inväga nästa mens. Lycka till

Svar på tråden Vad händer med min kropp?