• Svar på tråden Hej!
  • Aniiee

Sorry, Smarthuvud (väldigt apropå namn just nu =P) men det går inte. FL tar bara bort trådar i undantagsfall, och detta är absolut inte ett av de.

Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • j a d e

Då jag är rädd att du kommer stå utan svar här vill jag passa på att ge dig ett iaf, även om jag inte tillhör hönseriet här. Hej hej.

• j a d e
    Aniiee skrev 2015-08-22 23:45:53 följande:

Sorry, Smarthuvud (väldigt apropå namn just nu =P) men det går inte. FL tar bara bort trådar i undantagsfall, och detta är absolut inte ett av de.

Jag tror han blir tvungen att lägga upp en nakenbild av sig själv eller skriva ingående något ytterst privat, sedan ångra sig djupt. Då har han nog en chans.
  • Aniiee
    j a d e skrev 2015-08-22 23:47:49 följande:
    Jag tror han blir tvungen att lägga upp en nakenbild av sig själv eller skriva ingående något ytterst privat, sedan ångra sig djupt. Då har han nog en chans.
    Det kan man alltid testa =P
    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • Smarthuvud

Ha ha.. Jag skulle lägga upp en anonym tråd, men jag lyckades inte.. Så jag testade om alternativet skulle dyka upp, men det gjorde det icke. Tack för att ni flickor är hjälpsamma och förklarar för mig (eller vad ni nu vill kallas för, ni har ju lite multiple gender)

• j a d e
    Smarthuvud skrev 2015-08-23 00:03:43 följande:

Ha ha.. Jag skulle lägga upp en anonym tråd, men jag lyckades inte.. Så jag testade om alternativet skulle dyka upp, men det gjorde det icke. Tack för att ni flickor är hjälpsamma och förklarar för mig (eller vad ni nu vill kallas för, ni har ju lite multiple gender)

Du måste nog gå in i Känsliga rummet för det eller snuskforumet. Du vet vart det ligger?

Multiple gender? Not me. Eller jo kanske iofs.
  • Smarthuvud
    j a d e skrev 2015-08-23 00:06:55 följande:
    Du måste nog gå in i Känsliga rummet för det eller snuskforumet. Du vet vart det ligger?

Multiple gender? Not me. Eller jo kanske iofs.
    Jaha! Är det där som skon klämmer.. Det är NÄSTAN som raketforskning detta..
  • j a d e

Smartis, du har även Samhälle -> anonyma diskussioner, ifall det du vill avhandla inte gäller äckelpäckel sex eller nåt känsligt rum-trams. Testa där, uppdatera gärna för oss här ifall du vill ha ytterligare vägledning. Jag är sjukt uttråkad och känner mig ovanligt hjälpsam

Smarthuvud skrev 2015-08-23 00:11:04 följande:

Jaha! Är det där som skon klämmer.. Det är NÄSTAN som raketforskning detta..

• Smarthuvud
    j a d e skrev 2015-08-23 00:14:44 följande:

Smartis, du har även Samhälle -> anonyma diskussioner, ifall det du vill avhandla inte gäller äckelpäckel sex eller nåt känsligt rum-trams. Testa där, uppdatera gärna för oss här ifall du vill ha ytterligare vägledning. Jag är sjukt uttråkad och känner mig ovanligt hjälpsam

Jadis, jag tackar för din hjälpsamhet! Nu dröjer det dock ett par dagar, eller veckor innan jag lägger ut min fråga.. Jag är inte bara smart, jag är hemlig och tråkig också..
Svar på tråden Hej!