• Anonym (Carpe rectum)

    Vem är klokast på FL?

    Det är intressant att läsa på Familjeliv! Ibland lär man sig något nytt, ibland blir man glad för att man inte träffar sådana personer. Jag vill därför fråga er, vem skriver klokast på FL? Det ska inte bli någon tråd där det tjafsas, alla har rätt till sin åsikt. Ta och hylla den/de ni tycker sprider goda åsikter och tankar.

  • Svar på tråden Vem är klokast på FL?
  • Anonym (Fan vad bra det är med anonyma trådar)

    Jag tycker Oerjan Lax tillhör FL:s mest vässade pennor. Blir alltid lite hög när jag ser att han skrivit ett nytt inlägg, för då vet jag att det kommer bli bra, roligt och/eller intressant.

  • taquine
    Anonym (Fan vad bra det är med anonyma trådar) skrev 2015-08-23 01:27:09 följande:

    Jag tycker Oerjan Lax tillhör FL:s mest vässade pennor. Blir alltid lite hög när jag ser att han skrivit ett nytt inlägg, för då vet jag att det kommer bli bra, roligt och/eller intressant.


    Ja fan vad bra att kunna skriva anonymt ...Drömmer Bra att man kan skriva om sig själv så, svårt någon annan delar din åsikt tyvärr . 

    Finns många kloka här men tar det i morgon känner jag;)
    Goodness me
  • Anonym (Fan vad bra det är med anonyma trådar)
    taquine skrev 2015-08-23 01:33:21 följande:

    Ja fan vad bra att kunna skriva anonymt ... Tyvärr förstår jag inte vad ironi är...

    Finns många kloka här men tar det i morgon känner jag;)


    Jsg glömde säga taquine, jag slår alltid upp ett tält i byxan varje gång jag läser något hon skriver
  • Smarthuvud
    Anonym (Fan vad bra det är med anonyma trådar) skrev 2015-08-23 01:27:09 följande:

    Jag tycker Oerjan Lax tillhör FL:s mest vässade pennor. Blir alltid lite hög när jag ser att han skrivit ett nytt inlägg, för då vet jag att det kommer bli bra, roligt och/eller intressant.


    Ha ha.. Får man inga komplimanger av andra, så kan man ju ge dem till sig själv.. Derjan Lax är en rutten person.. Och det står jag för..
  • Anonym (Vet inte)

    Det är svårt att säga nu, tycker jag!

    Jag har hängt rätt länge på FL och tidigare var det inte alls lika vanligt att precis alla var anonyma. Nu verkar det vara mer regel än undantag.

    Det finns inte lika många kända nick nu som man känner igen överhuvudtaget. Det är lite synd.

  • Anonym (Fan vad bra det är med anonyma trådar)

    Det var hela min poäng. Det är fullständigt löjligt, nästan skrattretande, med anonyma trådar i detta fall. Anonyma trådar ska finnas för känsliga rummet endast, tycker jag, och som ett slags nödfall.

    Den här tråden kommer stora tråddöden dö.

  • Ego Lovers
    Anonym (Fan vad bra det är med anonyma trådar) skrev 2015-08-23 10:27:17 följande:

    Det var hela min poäng. Det är fullständigt löjligt, nästan skrattretande, med anonyma trådar i detta fall. Anonyma trådar ska finnas för känsliga rummet endast, tycker jag, och som ett slags nödfall.

    Den här tråden kommer stora tråddöden dö.


    Jag tycker alla anonyma är oerhört verbala skribenter som har modet att skriva PRECIS vad de tycker och tänker. En stor eloge till alla anonyma
  • Anonym (anonym)
    Ego Lovers skrev 2015-08-23 10:37:43 följande:

    Jag tycker alla anonyma är oerhört verbala skribenter som har modet att skriva PRECIS vad de tycker och tänker. En stor eloge till alla anonyma


    aww tack så mycket
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Fan vad bra det är med anonyma trådar) skrev 2015-08-23 10:27:17 följande:

    Det var hela min poäng. Det är fullständigt löjligt, nästan skrattretande, med anonyma trådar i detta fall. Anonyma trådar ska finnas för känsliga rummet endast, tycker jag, och som ett slags nödfall.

    Den här tråden kommer stora tråddöden dö.


    Gick det inte som väntat, oerjan?
  • todo nada
    Smarthuvud skrev 2015-08-23 01:54:47 följande:

    Ha ha.. Får man inga komplimanger av andra, så kan man ju ge dem till sig själv.. Derjan Lax är en rutten person.. Och det står jag för..


    Jag köar lite bakom dig där du står för det uttalandet. Så kan vi stå för det tillsammans.

    (Kön kan nog fyllas på efter hand dessutom..,)
Svar på tråden Vem är klokast på FL?