Kan inte sluta sabba mina relationer
Hej jag är en gammal gubbe i medelåldern och har stora problem med relationer, sex och mitt kärleksliv. Jag har vart gift nästan ett halvdussin ggr, förlovad femtioelva ggr och har tappat räkningen på hur många kortare relationer jag haft med olika kvinnor.
Jag blir kär på fem minuter och attraherad av någon på 5 sekunder och jag har nog inte lyckats vara trogen mot en enda kvinna i max en månad. Jag har försökt hålla ihop flera relationer samtidigt och misslyckats varenda gång.
Jag lider av att jag tycker precis alla kvinnor är den mest intressanta och vackraste person jag någonson träffat. Sätt mig i ett rum i fem minuter med vilken kvinna som helst och jag vill både ha sex med henne och gifta mig med henne.
Som tur är har jag bara ett enda barn, en dotter vilket är den enda person jag kunnat hålla fast vid. Så varannan vecka håller jag mig någotsånär i skinnet, men de andra veckorna är jag ständigt på jakt.
Jag har gjort bort mig på varenda arbetsplats jag haft med olika kärleksaffärer, jag är ökänd i samhället där jag bor och jag är verkligen en helt hopplös människa.
Borde jag kastrera mig eller något? Ge mig tips och råd på hur jag kan bättra mig, för jag är desperat.