• Anonym (osäker)

    Panik

    Hej !

    Jag har varit tillsammans med samma kille i 5 år.

    I slutet av juni slutade vi med ppiller.

    Jag fick min första mens 14 juli och vi hade sex varje dag.

    Några dagar innan jag skulle ha min nästa mens bråkade vi av orsaker jag inte vill ta upp och det tog Slut.

    jag gjorde sen bort mig, låg med en annan kille 8/8 två dagar innan jag skulle ha min nästa mens.

    Vi hade oskyddat sex men han kom inte i mig.

    10/8 när min mens skulle komma kom den inte. blev rädd och provade ett billigt gravtest 11/8 sov visade neg, provane sen varje dag men alltid neg.

    bim+4 köpte jag ett clearblue inte digitalt. Testade mitt på dagen men hade hållt mig från att kissa 4 timmar och fick ett stark posetivt pluss.

    Testade då det villiga igen som fortfarande visade negativt.

    Jag och min pojkvän har löst våra problem och är tillsammans igen.

    Han vet att jag var med en annan och att jag är gravid men jag har sagt att de inte finns någon chans att det är den andra killen som gjort mig gravid.

    Dock så är jag ändå livrädd de skulle kunna vara så... Eftersom jag inte hunnit få regelbunden mens cykel. Finns det någon chans man kan få starkt posetivt test 6 dagar efter man haft sex ?

    Tror du det finns en risk den andra killen är pappan ....

    Jag är livrädd. Vi vill verkligen ha barn och det var ett otroligt dumt snedsteg av mig. Funderar på abort

  • Svar på tråden Panik
  • Aleksandra Barnmorska

    Hej! chansen är mycket liten att du skulle testa positivt 6 dagar efter samlag så jag skulle säga att risken att den andra killen är pappan är extremt liten. Vill du vara helt säker kan man ta ett faderskapstest efter att barnet är fött Oroa dig inte

Svar på tråden Panik