Vul säger v 9 men jag tror v 2?
Hej, någon som har någon idé?
Har precis varit på VUL då jag haft smöblödningar i 4 dagar med start 7 dagar efter ägglossning. (använder ägglossningstester och temp)
På vul ser man vad som tros vara ett foster i vecka 9 men utan hjärta.
Om det stämmer så har jag blivit gravid 2-4 dagar efter mensen i slutet av Juni (då jag hade alla dagar blanka lh-stickor)
Och efter de haft en ägglossning enligt stickor och temp i Juli, sen en helt vanlig mens i slutet av samma månad. Sen en ägglossning till (enligt stickor och temp) nu den 14 augusti.
Jag går dit i tron om att jag möjligen blev befruktad för 10-11 dagar sedan men får beskedet att det troligen är ett MA med ett foster på 9 veckor.
Kan det vara något annat som syntes på VUL?
Kan man ha falska ägglossningar och vanlig mens när man är gravid?
Ska tillägga att mina grav.symtom kommit först Nu, som vore helt vanligt om jag blev befruktad för 10 dagar sen,.... Inget tidigare, och inga positiva gravtest heller.
Har lämnat blodprov idag men skulle få svar först på tisdag, kanske har någon här inne varit med om samma?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-24 16:20
Uppdaterar om någon undrar. Min blivande bor inte i samma stad därav testar jag med LH stickor ett par dagar före, under och efter vi ses. Oberoende vart i cykeln jag är. Så att jag testade med LH-stickor dagen efter mens i juni var helt enkelt för att vi gärna vill få till det =). Men de var helt blanka..