• Majviva

    För visst måste jag äntligen vara gravid?

    Efter två års försökande så hade jag börjar ge upp hoppet om att kunna få barn. I alla fall utan hjälp. Vi hade pratat om (jag och min sambo) att börja en utredning till hösten.
    Men så i förrgår ( 2 dagar innan BIM) började jag känna mig lite konstig, hade en speciell "värk" i magen och fruktansvärt känsliga bröstvårtor. Inte alls som det brukar kännas innan mens.
    Hade ett gravtest hemma, testade även fast det var sen eftermiddag. Testet visade ett plus Förvånad
    Åkte direkt och köpte fler test för att ha att testa med på morgonen efter. Testade tre olika då, alla visade positivt. :)

    Idag är dagen då mensen ska komma, inte ett spår av den än så länge. Jag känner mig fortfarande lite osäker, är jag verkligen gravid? Efter två år är det verkligen våran tur nu? För inte kan väl 4 olika gravtest visa fel?
    Jag måste vara gravid :D

    Visst är jag väl gravid? Tungan ute

  • Svar på tråden För visst måste jag äntligen vara gravid?
  • ummsumaya

    Ganska troligt, ja

    Grattis!


    "The human thinks he is superior, but forget that he was once a drop of semen"
  • MimmiGbg

    Jag hade precis samma osäkerhet och oro, så jag testade säkert 10-15 gånger innan jag liksom fattade och vågade tro på det. Jag är GRAVID. Gravid? VA? Jo, visst fasen är jag det. :)

    Det tar nog lite tid att fatta. Vi går fortfarande på moln hemma utan att fatta ett skit än. Vecka 6 nu.

    Grattis till plusset! =)

Svar på tråden För visst måste jag äntligen vara gravid?