-
Varför reser tjejer mer än killar? Är det för att tjejer får gratis kuk utomlands medans killar måste betala för det? (Därför åker mer tjejer än killar utomlands). Varför åker dessa tjejer oftast till Rhodos, Aiya napa, Magaluf, Alanya eller Australien? Visst, Australien är det ungefär 30+ celcius på vintern än här i Sverige medans dom andra partyöarna är bäst runt Maj - September. Australienska killar är väldigt lika svenska/engelska/amerikanska killar, dom kan åka till Australien för att inte få slamp-stämpeln på samma sätt som i Sverige, knulla redlöst 2-4 gånger per dag. Har Australien blivit det nya resmålet för att knulla & supa 24/7 för tjejer?Varför åker unga svenska tjejer utomlands mer ofta än unga svenska killar?
-
Svar på tråden Varför reser tjejer mer än killar?
-
Ja, jag vet inte - jag har rest rätt mycket, men mest inom Europa, och mest för festivaler (Wacken, Bloodstock, såna grejer)
Och, visst kan det bli en del knulla på festival - men faktiskt så blir det ju lika mycket knulla för killarna, i mitt fall, för det är ju killar jag knullar... -
Jag känner igen den här tråden....
Varifrån har du fått idén om att alla tjejer enbart reser för att knulla? Knulla kan jag göra hemma...är jag ute och reser så vill jag passa på att uppleva landet. Se saker, äta god mat osv. Jag har nog faktiskt aldrig haft sex när jag varit utomlands och då har jag rest väldigt mycket. Nu åker jag visserligen inte på sådana där resor till grekland där folk bara super i en vecka och knappt minns vad dom gjort.. -
Förklaringen är så enkel att kvinnor i Turkiet inte strandraggar på svenska män, medan män i Turkiet strandraggar på svenska kvinnor. I Thailand blir du dock uppraggad av kvinnor, och därför är Thailand mer populärt bland män än bland kvinnor.
-
hur vet du ens om tjejer åker mer utomlands än killar?
När jag var ung tjej reste jag aldrig nånstans -
Du "har nog faktiskt aldrig haft sex utomlands". Ja du, det där lät ju trovärdigt "nog". Svårt att komma ihåg om man har haft sex eller inte?
Anonym (...) skrev 2015-08-25 12:33:10 följande:Jag känner igen den här tråden....
Varifrån har du fått idén om att alla tjejer enbart reser för att knulla? Knulla kan jag göra hemma...är jag ute och reser så vill jag passa på att uppleva landet. Se saker, äta god mat osv. Jag har nog faktiskt aldrig haft sex när jag varit utomlands och då har jag rest väldigt mycket. Nu åker jag visserligen inte på sådana där resor till grekland där folk bara super i en vecka och knappt minns vad dom gjort..
-
Killar blir knappast raggad av tjejer i Thailand, dom måste betala på ett eller annat sätt för sex, oftast betala rena pengar, ungerfär 2000 Baht = 500 SEK för 12 timmars sex.Auuugust skrev 2015-08-25 12:34:19 följande:
Förklaringen är så enkel att kvinnor i Turkiet inte strandraggar på svenska män, medan män i Turkiet strandraggar på svenska kvinnor. I Thailand blir du dock uppraggad av kvinnor, och därför är Thailand mer populärt bland män än bland kvinnor.
-
Haha. Ett av mina ex träffade jag på en (längre) resa. Jag minns inte om vi hade sex första gången precis innan vi åkte hem till Sverige eller om det hände när vi väl kommit hem till Sverige.Auuugust skrev 2015-08-25 12:35:54 följande:Du "har nog faktiskt aldrig haft sex utomlands". Ja du, det där lät ju trovärdigt "nog". Svårt att komma ihåg om man har haft sex eller inte?
Det jag menar är i alla fall att jag aldrig åkt utomlands med syfte att knulla runt, så som personen i ts beskriver.Bara för att folk raggar på en så hoppar man ju inte i säng med dom.Auuugust skrev 2015-08-25 12:34:19 följande:Förklaringen är så enkel att kvinnor i Turkiet inte strandraggar på svenska män, medan män i Turkiet strandraggar på svenska kvinnor. I Thailand blir du dock uppraggad av kvinnor, och därför är Thailand mer populärt bland män än bland kvinnor.
-
Har du nån statistik på att tjejer reser mer än killar?
Och även om så var fallet, hur vet du att det är för sex?
Jag hoppas att jorden bli invaderad av utomjordingar snart. Känner mig också dum enbart av att vistas i tråden :'(
-
Jag reser gärna, men har aldrig knullat med okända män utomlands. Det är inte därför jag reser, utan för att få sol och värme och byta miljö ett tag.
-
Jag har rest mer än de flesta av de tjejer jag varit ihop med. Så det där är inte alltid sant.