• SPM

Otillräcklig

Hej!

Jag vet inte exakt vart jag ska börja? Hur som helst var jag tillsammans med en tjej i knappt 2 år sen tog det slut nu för en månad sen och jag mår jättedåligt över det.

Vi hade det lite kämpigt det sista halvåret, med lite av varje, bla inte så mycket känslor inblandade, den ena väntade på att den andra skulle ta initiativ till mys (gjorde inte personen det då, då blev det inget) onödiga diskutioner osv. En del grejjer jag tyckte va jobbigt när jag väl var uppe i det, men nu i efterhand vet jah inte om vi gjort rätt? Allt avslutade när hon bestämt sig för att hon skulle studera på annan ort och jag ställt in mig på att följa med så känns allt bara ännu värre, jag har blivit mer och mer sotis/nyfiken på vad som händer där och så.

Innerst inne vet jag att jag borde vara lättad av att det blev som det blev, därför att jag tyckte det va jobbigt att synca med hon på det flesta sätten, men guud vad jobbigt det är att bara lämna och glömma. Är ledsen 24/24 av dygnet, svårt att sova, svårt att slappna av..

Vad kan man ta sig till?

Svar på tråden Otillräcklig