Passande nakenbad i Stockholm för kvinna
Jag är en medelålders kvinna som gillar att bada naken. Vill gärna ha tips på vart jag kan bada naken här i Stockholm utan att behöva känna mig rädd för de värsta fluktarna som känns obehagliga och tränger sig på alldeles för nära? Jag har skinn på näsan och lite snyggt tittande stör mig i inte, folk får göra vad de vill så länge de sköter det snyggt men vill slippa feta gamla gubbar som står och blåstirrar mig rakt mellan benen. Varit på Ågesta men tyckte det var lite ocharmigt, finns det fler bra ställen i Stockholm? Vad händer om jag åker ut till Älgö, blir jag antastad om jag lägger mig som ensam tjej där? Tacksam för tips
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-27 08:07
Bara för att förtydliga. Jag har alltså inget problem med om någon tittar lite på mig när jag nakenbadar. Jag kan tom gå igång lite på den där lätt exhibitionistiska & erotiska stämningen som kan uppstå på ett nakenbad. Som i somras, på västkusten, ibland satte sig någon en bit bort. Tittade lite försynt bakom solglasögonen. Någon gång försvann någon upp bakom ett träd. Och lekte nog lite med sig själv. Jag kan ta det. Men män helt utan radar som kommer alltför nära skrämmer mig. Som verkar tro att jag automatiskt vill ha sex för att jag badar naken. Hoppas ni förstår hur jag menar.