Hur ser era vardagsrum ut?
Jag hade tänkt att göra om i vardagsrummet men det är svårt. Vad ska man t.ex. ha över tv så att det inte blir så tomt?
Ni får gärna komma med tips och idéer!
Ni får också gärna fota eran tv-vägg för inspiration :)
Jag hade tänkt att göra om i vardagsrummet men det är svårt. Vad ska man t.ex. ha över tv så att det inte blir så tomt?
Lite mörk bild kanske, men helt nyrenoverat, enbart betsade lister som ska upp nu och lite utbyte utav mindre inredning. Sambon har dille på mörkt och rött, men stil tycker jag att han har!
Vårt är litet med har två avdelningar, en avdelning där soffan och TV´n är, i den andra delen finns det lite arvegods och en bokhylla.
Vi är rätt trångbodda, vi har flyttat från 130 kvadratmeter till 80 och då blir det lite trångt.
Nej, inget vi tänker sälja, för det är arvegods och sambons intresse som tar störst plats
Jättefint :) och vad roligt med svar. Jag tycker det är så svårt att inreda snyggt. Jag gillar att inreda men kan det inte så bra :p
Har svårast för vad som ska på väggen över tv.n och soffan :/
Jättefint :) och vad roligt med svar. Jag tycker det är så svårt att inreda snyggt. Jag gillar att inreda men kan det inte så bra :p
Har svårast för vad som ska på väggen över tv.n och soffan :/
Här mitt vardagsrum (o resten av mitt hem) men som ni ser så har jag en tjock-tv (jag fick den gratis o är totalt ointresserad av tekniska grejer men tids nog kanske jag också skaffar mig en plattis).
www.styleroom.se/album/44298-mitt-vardagsrum
styleroom.se rek jag, kika in där o se en massa inredning av div slag.
Foto från förra julen. Rätt vanligt trist Inga ovationer direkt. Letar nu efter mindre fåtöljer, har bara en av de på bilden kvar men ska sälja den och som sagt skaffa mindre, det är ganska trångt som det är nu.
Glömde tv.väggen haha, jag har bara gammal bild, från innan vi målade om.
Har dessa ljusstakar ovanför, men är inte helt nöjd.
Vi har hängt tvn på väggen och har tv-bänken med alla grejjer till den under. Då blir det inte tomt.
Meh bilden kom inte med, försöker igen...
Kolla gärna in min blogg för bilder på vardagsrum. Kommer under morgondagen lägga upp bilder på hur vår tv-vägg ser ut.
jag älskar att ha det ljust och öppet och det syns i mina bilder på mitt vardagsrum.
nouw.com/fruliljegren