• Mejjjja

Cady training academy?

Hej!

Är det nån här inne som läst en diplomutbildning här och vet om det är "äkta" betyg man får med sig sen som räknas till att man är utbildad? Låter så konstigt på deras sida och hittar inget om dem. Jätte tacksam för svar

• Svar på tråden Cady training academy?
  • loli0

Är det nån här inne som har testat ?? Är de äkta

• Andey00

Hejsan, finns det någon som har studerat och slutfört en utbildning på Cady?

Isåfall finns det möjlighet att få komma i kontakt med dig och fråga lite saker kring de. Bland annat vad du jobbar med och hur uppgifterna såg ut.

Tack på förhand 

Andreas Styhr 24år

• Anonymigaste

Hej, jag pluggar till fritidsledare på Cady academy. Det funkar fint, personalen har gott bemötande och återkopplar snabbt. jag trodde att studierna skulle vara svårare än vad de är. Det funkar utmärkt för mig att plugga och jobba heltid.

Som jag förstår det så får jag hem ett intyg när jag slutfört alla kurser. Men man får inga "riktiga betyg", utan får då kontakta kommunen. Man får inga gy poäng eller högskolepoäng av att plugga såhär.

Allt gott

• Anonymigaste
    Andey00 skrev 2017-01-28 20:08:38 följande:

Hejsan, finns det någon som har studerat och slutfört en utbildning på Cady?

Isåfall finns det möjlighet att få komma i kontakt med dig och fråga lite saker kring de. Bland annat vad du jobbar med och hur uppgifterna såg ut.

Tack på förhand 

Andreas Styhr 24år

Jag jobbar i kyrkan på ett vikariat och pluggar i förhoppning om att få stanna kvar.
    Uppgifterna har för mig inneburit att svara på de instuderingsfrågor som finns i böckerna. De två sista uppgifterna är mer låga dokument och skriva längre uppsatser.
  • hejpadig88

Hej! Jag vill puffa tråden lite då jag är intresserad av att veta mer om Cady Training Academy.

Är det någon som läst en utbildning hos dem? Vad är en upplevelse av er utbildning och skolan?

Är de seriösa?
    Räknas man som utbildad efter en utbildning?
    Har intyg/diplom hjälpt er att få jobb? Hur ser arbetsgivarna på ett intyg?
    Har ni fått jobb efter utbildningen? 

Jag är själv intresserad av att läsa till apotekstekniker via Cady Training Academy men är osäker hur den står sig mot yrkeshögskoleutbildning.....

Hoppas det finns någon som vill dela med sig av sina erfarenheter....

:) 

• hejpadig88

Ingen som har läst eller läser på Cady Academy??? Jag skulle verkligen bli tacksam för svar  

• Vivan

Puffar tråden och undrat om någon läst på denna skola? Erfarenheter? Hur har det gått efteråt med jobb etc?

Svar på tråden Cady training academy?