• Anonym (Malin)

"Chatroulett" till oss tjejer

För en vecka sen hade jag sjuuukt tråkigt, jag var lite halvkåt och gick in på chatroulette.

Det var senast när man var liten och det var roligt o spännande typ????.

Alltså allt prat om att de finns äckel osv, det gör det.

Men det är ju hur gött o roligt som helst! när man hittar snygga killar som bjuder på sig själva !

Jag ser kanske 1 tjej var 30e minut , och då undrar jag varför sitter inte flera ?

Sjukt upphetsande och mysigt ju????

Jag har suttit ett par gånger nu o de e riktigt roligt o se hur killarna som man hittar bjuder på sig själva,och gör så att man får en riktigt Go orgasm innan man lägger sig.

Killar som bara sitter o runkar går fett Off ,

Men när dom är seriösa o går in fört, så är det galet hett !

Jag hade en i veckan som satt och spelade tv spel med hockey utrustning hahah , bästa ja sett på väldigt länge, ni kan ju gissa vad som hände sen????

Vilka lirare de finns ????????????

PS jag är en helt normal tjej som rekommenderar andra tjejer att slappna av och roa sig lite!!:)

• Svar på tråden "Chatroulett" till oss tjejer
  • 4sek

Jag hängde mycket på chatroullette förut. Hade mycket nice camsex med många tjejer. Jag försökte alltid göra det snyggt, schysst o vara reko, jag visade tex alltid först en lapp så att tjejen kunde välja om hon ville kolla innan jag visade något, där var ju många som bara idiotrunkade direkt i camen.

Tyvärr så har dom väl begränsat sidan och man måste regga sig, logga in mm

• Anonym (Blixthand)

Är väldigt härligt med tjejer som vet vad de kan vänta sig på chattoulette. Älskar när man hittar någon som vill titta. Är väl lite knasigt men tänder som tusan på det. Sköter det snällt och frågar först. De som bara står och kör kan väl inte förvänta sig de vackraste ögonen antar jag.

Svar på tråden "Chatroulett" till oss tjejer