• modsey

Vinterjacka och byxor?

Jag ska köpa två delat åt dem i år men vet inte riktigt vilket märke ännu.
    De har overaller de kan ha men känner att vi kommer behöva båda delarna i år.
    setet ska fungera att ha till skolan men också för kalla vinterdagar att åka skidor i.
    Några tips?
    Overallerna vi har är Isbjörn och jag känner att jag inte vill ha dem i år igen ( varit nöjd vissa år och andra inte då de färgat av sig på muddar och resår i bland!)

• Svar på tråden Vinterjacka och byxor?
  • fluu

Jag köpte reima tvådelat i år och kunde inte var nöjdare. Mjukar vinterkläder har jag aldrig varit med om.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • modsey
    fluu skrev 2015-08-28 16:13:14 följande:

Jag köpte reima tvådelat i år och kunde inte var nöjdare. Mjukar vinterkläder har jag aldrig varit med om.

Jag har haft reima för många år sen till mina stora barn och har varit missnöjd någon gång då de helt enkelt gått sönder...men det är ju några år sen och jag borde kanske ge dem en chans igen. 
    Väljer mellan dem o Gneis.
  • fluu
    modsey skrev 2015-08-28 16:15:12 följande:

Jag har haft reima för många år sen till mina stora barn och har varit missnöjd någon gång då de helt enkelt gått sönder...men det är ju några år sen och jag borde kanske ge dem en chans igen. 
    Väljer mellan dem o Gneis.
    Jag vet inte hur de var förr, men de åren jag har haft reima(kanske senaste två åren) så har de hållit väldigt bra och jag har kunnat sälja dem vidare senare.
  • modsey
    fluu skrev 2015-08-28 16:16:48 följande:
    Jag vet inte hur de var förr, men de åren jag har haft reima(kanske senaste två åren) så har de hållit väldigt bra och jag har kunnat sälja dem vidare senare.

www.reimashop.se/Kategorier/Reima/Ytterplagg-f%C3%B6r-barn/Set/Utekl%C3%A4der-f%C3%B6r-barn/Barn-vinterset-Kiddo-Junnu/p/523100-8870-122#

kikar å denna i blått och en i grönt?

Är det den?

• fluu
    modsey skrev 2015-08-28 17:31:51 följande:

www.reimashop.se/Kategorier/Reima/Ytterplagg-...#

kikar å denna i blått och en i grönt?

Är det den?

Det blir nog väldigt bra.

Jag köpte:

www.reimashop.se/Kategorier/Outlet/Ytterplagg-f%C3%B6r-barn---REA/Jackor--REA/Reimatec%C2%AE-jackor--REA/Reimatec%C2%AE-jacka-Tureis/p/521364-8430-098
    www.reimashop.se/Kategorier/Outlet/Ytterplagg-f%C3%B6r-barn---REA/Barnbyxor--REA/Reimatec%C2%AE-byxor--REA/Reimatec%C2%AE%2B-byxor-Pilvi/p/512052-8430
  • modsey
    fluu skrev 2015-08-28 18:10:03 följande:
    Det blir nog väldigt bra.

Jag köpte:

www.reimashop.se/Kategorier/Outlet/Ytterplagg-f%C3%B6r-barn---REA/Jackor--REA/Reimatec%C2%AE-jackor--REA/Reimatec%C2%AE-jacka-Tureis/p/521364-8430-098
    www.reimashop.se/Kategorier/Outlet/Ytterplagg-f%C3%B6r-barn---REA/Barnbyxor--REA/Reimatec%C2%AE-byxor--REA/Reimatec%C2%AE%2B-byxor-Pilvi/p/512052-8430
    det blev reima, Gneis huvor var inte avtagbara.
    tack för inpot
  • Dasha

på reima får man nu 200 kr rabatt om man handlar för 1000 kr, och gratis frakt.

Jag köpte för 2000, fick dela det i 2 beställningen och fick 400 rabatt, annars skulle jag bara få 200 kr.

rabatten gäller bara i augusti.

jag har köpt reima i 5 år, är nöjd med det mesta.

• modsey
    Dasha skrev 2015-08-28 19:38:31 följande:

på reima får man nu 200 kr rabatt om man handlar för 1000 kr, och gratis frakt.

Jag köpte för 2000, fick dela det i 2 beställningen och fick 400 rabatt, annars skulle jag bara få 200 kr.

rabatten gäller bara i augusti.

jag har köpt reima i 5 år, är nöjd med det mesta.

ja jag köpte för 3000 kr ( två set) och fick fri frakt. Så det kändes helt ok pris.
    Tack!
Svar på tråden Vinterjacka och byxor?