• Kit

30+ med PLUS

Hej alla 30+PLUSjagare som äntligen nått målet!
    Hur mår ni? Hur går det?
    Så nyfiken, pepp och glad för oss alla.

Här började vi: 30+ som väntar på PLUS

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-29 10:58
    Fyll i listan:
    BF. Nick. Barn nr.

• Svar på tråden 30+ med PLUS
  • Cissi2801

Runt 19/5 cissi2801 första barnet

• Kit

27/4. Kit. 34 år. Första barnet
    19/5. cissi2801. Första barnet

8e. Pyret13. 2a barnet.

Vilken 8e Pyret? Flört Är många månader på ett år..

Hur mår ni? Jag har haft det tokbra hittills men har börjat må lite illa idag. Inte på morgonen utan mitt på dan och nu på kvällen..

• Pyret13
    Kit skrev 2015-08-31 19:12:33 följande:

8e. Pyret13. 2a barnet.

Vilken 8e Pyret? Flört Är många månader på ett år..

Hur mår ni? Jag har haft det tokbra hittills men har börjat må lite illa idag. Inte på morgonen utan mitt på dan och nu på kvällen..

Haha det har du rätt i! Gravidhjärna. 8/5 ska det vara.
  • Kit

8/5. Pyret13. 2a barnet.

• EmPe

Hej! Har inte vågat mig in här förrän nu..går in i v 6 idag och om allt går som det ska så kommer det en liten runt den 9/5. Fick ett mf i början av augusti men blev gravid direkt igen. Trodde aldrig att det skulle gå så fort! Är så klart rädd att få mf igen och det var därför jag inte vågade gå med här direkt. Nu har jag i alla fall passerat den dagen då jag fick mf, vilket var mitt första mål:) Idag ska jag ringa bm och boka tid för inskrivning och vul. Förhoppningsvis kan det lugna lite:) Detta blir mitt andra barn, har en son på 1.5 år.

Hur är det med er? Stort grattis till era graviditeter<3

• Kit

Hej på er!

Ursäkta min frånvaro. Mitt lilla illamående har utvecklats till ett härligt illamående från ca 09-sänggående. Jag försöker hålla i jobbet så gott det går men jag har faktiskt fått lov att vara hemma ett par dagar när det varit som värst.

Ni får gärna köra vidare i tråden så kikar jag in när jag inte riskerar att kräkas över hela tangenbordet... Kräks

Grattis till alla + och EmPe: Håller alla tummar. Vill veta allt om hur det gick på VUL.

Kram på er!

• EmPe
    Kit skrev 2015-09-13 21:46:43 följande:

Hej på er!

Ursäkta min frånvaro. Mitt lilla illamående har utvecklats till ett härligt illamående från ca 09-sänggående. Jag försöker hålla i jobbet så gott det går men jag har faktiskt fått lov att vara hemma ett par dagar när det varit som värst.

Ni får gärna köra vidare i tråden så kikar jag in när jag inte riskerar att kräkas över hela tangenbordet... Kräks

Grattis till alla + och EmPe: Håller alla tummar. Vill veta allt om hur det gick på VUL.

Kram på er!

Usch..jobbigt att må så illa! Hoppas det släpper snart. Jag mår också illa men får nog klassa det som lätt illamående. Tur är det när man har en liten som man måste ta hand om:) Har tid för inskrivning den 24/9 och vul den 29/9...längtar som tusan.. Vill så gärna få se ett litet pockande hjärta<3

Hur går det för er andra?
  • sladda

Har rul om 1vecka å längtar så :)

Mår för övrigt bra :) Bara lite jobbigt att jobba nätter men man överlever ;)

• EmPe
    sladda skrev 2015-09-14 07:49:36 följande:

Har rul om 1vecka å längtar så :)

Mår för övrigt bra :) Bara lite jobbigt att jobba nätter men man överlever ;)

Oj, redan rul!? Vilken vecka är du i? Vad avis jag blir;) Ska ni ta reda på kön?
  • m2b

Hej,

beräknat 24/5, inte passerat BIM än men fick plus på test i lördags och har efter det ökat i styrka för varje dag. Fick mf i maj så hoppas på detta ska gå bättre. 
    3:e barnet på bakning. 

• sladda
    EmPe skrev 2015-09-14 09:38:43 följande:

Oj, redan rul!? Vilken vecka är du i? Vad avis jag blir;) Ska ni ta reda på kön?

Är i v18 :)

Vi är valet o kvalet på hur vi ska göra. Vi vill veta men samtidigt få överraskningen efter förlossningen ;). Underlättar ju lite när man ska handla kläder/saker. Just nu har vi inte köpt någonting inte ens pratat om eller kollat på saker :p

Hur ska ni göra?? :)
  • EmPe
    sladda skrev 2015-09-14 13:28:39 följande:
    Är i v18 :)

Vi är valet o kvalet på hur vi ska göra. Vi vill veta men samtidigt få överraskningen efter förlossningen ;). Underlättar ju lite när man ska handla kläder/saker. Just nu har vi inte köpt någonting inte ens pratat om eller kollat på saker :p

Hur ska ni göra?? :)
    Jag är alldeles för nyfiken för att inte ta reda på det???? Längtar som tusan dit...

Har du någon känsla för vilken kön det är? Det är ju så tidigt för mig än men det känns som att det inte kan vara nått annat än en kille till..men vem vet;)
  • sladda
    EmPe skrev 2015-09-15 06:45:08 följande:

Jag är alldeles för nyfiken för att inte ta reda på det???? Längtar som tusan dit...

Har du någon känsla för vilken kön det är? Det är ju så tidigt för mig än men det känns som att det inte kan vara nått annat än en kille till..men vem vet;)

Jag mår precis som jag gjorde när jag väntade Tjejerna . Så ibland glömmer jag att jag är gravid haha. Men jag har faktiskt ingen aning, en pojk hade ju varit kul o få men är nöjd så länge jag får ett friskt barn :)

Vilken vecka är du i??
  • EmPe
    sladda skrev 2015-09-15 08:08:57 följande:
    Jag mår precis som jag gjorde när jag väntade Tjejerna . Så ibland glömmer jag att jag är gravid haha. Men jag har faktiskt ingen aning, en pojk hade ju varit kul o få men är nöjd så länge jag får ett friskt barn :)

Vilken vecka är du i??
    Eller hur..huvudsaken är att man får ett friskt barn. Jag är i v 6+1.
  • Kit

Var hos BM idag och fick akupunktur för illamåendet, ska dit igen på fredag. Hon rekommenderade faktiskt sjukskrivning på minst halvtid ett par veckor så att jag får chansen att vila ordentligt och strikta order om att TA DET LUGNT!

Den som vill får gärna uppdatera listan :)

Svar på tråden 30+ med PLUS