• kotten86

Hypad och överglad av yaz p-piller?

Halloj, började på Yaz i onsdag så är inne på dag 4.

Redan 2 dan kom huvuvärk och smärta i kroppen,trötthet,nerstämnd. Detta kom och gick men nu dag 4 är bara huvudvärken som kommer och går.

Dock har nya biverkningar dykt upp, Sexlusten är sjukt förhöjd att jag klättrar på väggarna av kåthet. Innan hade jag stark men nu oj oj haha.

Sen är jag jävligt hypad och super glad av mig eller för glad är jag . Så nerstämnd heten har byts ut till hyperglad och som inte kan sluta le.Så antar det är humörsväningar nu. Har tränat, och sen bara dansat i vardagsrummet för att få ur allt. Lite myrkrypningar i benen^^

Jag började med Yaz rakt in på min pms vecka och ägglossningen. Så jag var redan deppig,huvudvärk,så jävla ont i livmodern som inte hade släppt sen senaste  mensen,plus ryggvärk. Så började och smärtan i livmodern trappades sakta ner och nu på dag 4 känner jag knappt av den.

Jag är känslig för hormoner och det har jag typ alltid varit. Dessa "biverkningar" känner jag igen från när jag brukar vara gravid, speciellt med sexlusten.

Dock kan ja inte läsa att hypad finns med biverkningslistan direkt., mer nervösitet. Kanske de man har^^ Nån som har fått liknande biverkningar av Yaz?

Dock är de förjävligt gött att vara såhär superglad. Var länge sen man var detl.

Pms har styrt mitt liv så länge och den har aldrig riktigt släppt.

Svar på tråden Hypad och överglad av yaz p-piller?