Såklart ni ska!!!
Jag funderar på precis samma sak! Vi gifte oss 2004 och har 20års jubileum om två år.
Vi hade ett bröllop i kyrkan med klänning och hela kalaset (min kompis med mamma och syster sydde min klänning, en riktig dröm). Men jag vill ändå att vi ska göra "om det".
Kanske en enklare klänning nu men ändå vit. Har redan planer på hur den kan se ut haha, sjöjungfru-stilen är så fin. Kanske bara en aftonklänning.
Och, bjuda på fest, inte middag som sist då. Man får ju också tänka på gästerna, ska de ha aftonklänning eller vill man köra enklare. Ingen vill ju komma felklädd till en fest :)
Men jag tror folk absolut vill komma och fira kärleken, kanske extra om de vet att ni har haft det kämpigt i perioder. Och man behöver ju inte köra hela alltet i kyrkan även om det är såå fint där.
Och man förtydligar ju inbjudan med att det bara är ett firande, inga presenter eller liknande utan kom och var glada med oss en dag/kväll hur man nu väljer!
Kör på ditt race! Surpuppor finns det alldeles för många av! Mer fest till folket :D
Man kanske får sålla bland gästerna, om det finns några som man kan misstänka skulle misstycka men seriöst, en tydlig inbjudan att ni vill fira med folket - borde inte skapa några höjda ögonbryn.
Stort lycka till!