• Äldre 30 Aug 15:25
    3986 visningar
    4 svar
    4
    3986

    Min sambo går skilda vägar å sätter Tre åriga son mot mig,sociala står på henne sida utan jag får information. Hon ljuger hittar på massa saker för sätta mig i skiten. Hur gör jag för då ordning på allt hjääääääp mig någon????????????????????

    Min sambo å jag går skilda vägar,efter ha Hållt ihop i sex år å har ett barn på tre år. Att vi bråkat nu i somras är för jag tröttnat på hennes föräldrar som är alkholister å super in för barn dels lämnar min sambo vår son där fast jag sagt ifrån av oro å det inte känns bra men ändå gör hon det. Hon skiter i vad jag säger sticker iväg med min son fast jag inte vill men hon bara sticker ner dit.

    Hon säger att hon skiter i mig gör som hon vill fast många gånger jag sagt vi kan åka som familj men hon struntar i mig så jag får allt komma efter henne.

    Jag stör mig på att hennes mamma pappa dricker speciellt mamman hennes som har stora problem det alkholen som dels jobbar på dagis förskola själv märkligt nog.

    Nu i somras blev det bråk om det hela å min sambo säger själv att hennes föräldrar ballat ur med sitt kröka å jag tyckt illa om det men hon skiter tala med sina föräldrar då jag sagt att vi kan tala ihop med dom men skiter i det.

    Hon tycker det är bra att dricka in för barn för det får ett barn att inte dricka själv varför hymla om det säger hon å jag tycker det är helt galet.

    Nu har hon blandat in sociala famoljtt med allt möjligt skit att jag ska var full hämtat mitt barn på dagis sociala bryr sig inte om när jag berättar om fyllan där hon lämnar vårt barn å att min sambo sparkat slagit hör son som då var straxt över två år.

    Sociala lyssnar inte på mig vad jag säger å är på hennes sida hela tiden.

    Min sambo kommer inte från Sthlm utan annan stad men bort med mig i Sthlm. Hennes kusin är chef för sociala barn ungdom i den staden å dels bor granne med min sambos föräldrar å vet sätt hur det är

    Hur vad ska jag göra???????? Någon som vet??????

    Sociala kör över mig hur kan jag gå till väga säga till dom för kunna försvara mig å få dom inse min sambos fel hennes familj allt som göra fel där? ???????

    Snälla någon som kan hjälpa mig ge mig råd. Jag kan förlora mi tre åriga son:(

    Sociala har sagt till min sambo att det ska göras en utredning imorgon måndag men jag fick inget veta utan min sambo fast jag pratade samma dag med sociala.

    Allt bara snurrar i mig nu.

    Snälla som vet varit med om det här förut hjälp mig snälla???????

  • Svar på tråden Min sambo går skilda vägar å sätter Tre åriga son mot mig,sociala står på henne sida utan jag får information. Hon ljuger hittar på massa saker för sätta mig i skiten. Hur gör jag för då ordning på allt hjääääääp mig någon????????????????????
  • Anonym (Jo)
    Äldre 30 Aug 15:29
    #1

    Du måste dokumentera allt och spara mail o sms från mamman. Du måste också samarbeta med sociala. Råder dig att skaffa en advokat. Som kan hjälpa dig med umgänge och vårdnad. Det här klarar du inte själv.

  • Äldre 31 Aug 08:27
    #2

    Nu fattar jag inget. Nu plösligt har min förra tant ändrat sig låta mig ha min son varannan vecka och att hon inte orkar hålla på längre.

    Jag fattar inget,är det ett spel för hon har sett till att soc ska utreda mig.

    Eller vad kan detta handla in ned tanke på allt jag skrivit innan i första inlägget.

    Någon har ett bra svar på det här hon sagt eller spelar hon gör ev sätta mig på prov å ev ännu mer skit???????

  • Anonym (Jo)
    Äldre 31 Aug 12:13
    #3

    Det är väl bara bra att hon ändrat sig. Ta det bara lugnt nu

  • Äldre 1 Sep 21:15
    #4

    Kan nog känna mig tryggare nu. Vi tillhörde Sundbybergs stad men har flyttat upp till Solna stad nu.

    Illa nog så gick vi skillda vägar på semestern i somras å tidigare i april köpte vi den nya lägenheten som vi bor idag.

    Vår gamla blev såld å genom att vi var tvungna flytta upp till vår nya för vi hade ju ingenstans ta vägen i det här tillfället.

    Inte lätt hitta bostad hur som helst bara så där.

    Men nu tillhör vi solna stad å då kan inte sociala barn ungen som anmälan är gjord i Sundbyberg göra något längre:)

    Lagen säger så å de har sekretess. Så de får inte lämna över någon information till sociala barn ungdom i Solna.

    Känns så jäkla bra för min del nu

Svar på tråden Min sambo går skilda vägar å sätter Tre åriga son mot mig,sociala står på henne sida utan jag får information. Hon ljuger hittar på massa saker för sätta mig i skiten. Hur gör jag för då ordning på allt hjääääääp mig någon????????????????????