• Rasmus1974

    Ungern

    Hej

    Undrar om det finns någon som väntar barnbesked från Ungern, det gör vi och hoppas på besked inom kort.
    Jag har tusen frågor men inga svar verkar finnas. Vill gärna få kontakt med fler som väntar besked. Vi bor i Stockholmsområdet och har försökt få barn i 4 år och påbörjade ad processen för 2,5 år sedan. Vi har gjort en mängd IVF er och det här med adoption har känts som sista utväg och nu står vi här och väntar besked. Det hade varit roligt att få kontakt och utbyta tankar med likasinnade par. Alla vänner har fått sina egna barn och vi känner ganska ensamma i denna process att adoptera, vi känner inte direkt några som har adopterat heller. 

    Hör gärna av dig

    /Maria

  • Svar på tråden Ungern
  • HOBBE49

    Hej!

    Detta adoptionsforum är inte så aktivt nuförtiden. Det finns en grupp på facebook som heter "Adoptivmammor på facebook". Där finns mycket bättre chans att prata med adoptivmammor i blivande och vardande! Det ska finnas pappagrupp också men den har jag ingen vidare koll på.

  • moonstar88

    Hej! Jag är också intresserad av att få mer information om adoption. Men jag hittar inte denna sida på Facebook????.

    Är det rätt namn?

  • Zebrima

    "Adoptivmammor på Facebook" finns, men är en hemlig grupp som inte går att söka på, man måste vara vän med någon som bjuder in dig till gruppen. Däremot finns det en grupp som heter "Adoptionsgruppen" som är en sluten grupp men som ska gå att söka upp. Därifrån kan man efterlysa andra grupper t.ex. för det land man är intresserad av eller Adoptivmammor på Facebook.

Svar på tråden Ungern