• Anonym (TS)

Är kuken för liten om den är 13 cm för dig som tjej?

Är kuken för liten om den är 13 cm för dig som tjej?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är kuken för liten om den är 13 cm för dig som tjej?
  • Anonym (Ärlig)

Men kära du. Det är inte längden som styr utan tekniken. För lång kan göra ont om man kommer för djupt.

• Frontline

Min är ca 13 cm men det räcker för att tillfredsställa frugan samt att vi har fått 3 barn...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Vitaälgen

Så är det. Min är 20cm och ganska grov. Har hänt att tjejen inte klarat av den och det har blivit ett fiasko den kvällen. Visst känns det manligt med stor penis men i många fall opraktiskt och svårhanterlig för tjejen så jag har önskat ibland att den vore betydligt mindre.

• Alica90

13cm räcker väl för penetration. Det är omkretsen som är det viktiga.

• Anders 386

Om inte en medelkuk skulle duga skulle det bli problem för många kvinnor...    Dom flesta av alla män har en kuk på 13 cm eller nån centimeter över..

• Movit

Sen verkar det som vi män och tjejer har olika syn på storlek. Jag tror de flesta tjejer föredrar en grövre framför väldigt lång. Men det är inte storleken som avgör om det är bra eller inte utan hur kompatibla man är med varandra.

• Anonym (M)

Viktigast är hur man använder den men under 12 är för kort för mig.

• Anders 386

Jag tror att väldigt många kvinnor inte har en aning om hur lång kuk dom knullar med.... Dom bara gissar - och dom har hört andra berätta - som också har gissat.. 

• Anonym (Jadu)

Allt har väl sina för och nackdelar. 13 är normalt, men med en lite längre kan man ju ha fler ställningar. Men med vissa tjejer får man hålla igen. Men andra kan man trycka på.

Men en riktigt grov fyller man ut på ett skönt sätt. Men det är svårare för tjejen att få orgasm då hon inte kan krama om den. Det är kasst när det kommer till ordentliga avsugningar. Men coolt att se på...

Den "bästa kuken" finns nog inte. Men överlag skulle jag tro att den är tillräckligt lång för att kunna variera sig med olika ställningar. Och tillräckligt grov för att man skall kunna krama om den med sina nedre muskler. För stor/grov uppskattas inte i längden. För liten blir säkert trist det också.

• Anonym (TS)
    Anders 386 skrev 2015-09-04 09:58:26 följande:

Jag tror att väldigt många kvinnor inte har en aning om hur lång kuk dom knullar med.... Dom bara gissar - och dom har hört andra berätta - som också har gissat.. 

Tror jag med
  • M r a u

Nu har du tur! Jag håller på med en liten renovering här och har måttstocken mitt framför mig. 13 cm verkar vara en fullt normalstor penis och perfekt för mig om kukbäraren är lika perfekt i övrigt med.

Svar på tråden Är kuken för liten om den är 13 cm för dig som tjej?