• Anonym (Hm?)

    En liten fråga..

    Hejsan ! Är ganska ung och fick mitt andra barn för ca 4,5 månad sen. Jag kände mig "läkt" i underlivet efter några dagar , så jag o sambon hade sex.Började göra ont vid slutet. Veckorna som följde så fick jag jätte mycket mensvärk från o till och en gulgrön flytning jag ringde och bokade tid hos bm innan det var tid för efter kontroll . Och hon sa att det inte var något fel förutom att jag hade bildat många vita blodkroppar som kunde tyda på infektion. Så jag bokade tid hos Gyn för att få en mer grundlig kontroll med vul och han sa också att allt såg bra ut och att det inte visade något på testen som han tog.. Detta var ca 3 månader sen . Jag kan fortfarande känna av mensvärken och jag får ljusrosa gulaktiga flytningar ibland efter sex. Är egentligen bara orolig för att det ska va något som gör mig steril?? Jag delammar och har inte fått tillbaka min mens, och jag kommer nog inte att få tillbaka mensen förens jag slutat amma helt.är detta vanligt/farligt? Bör jag boka tid igen för en kontroll?

  • Svar på tråden En liten fråga..
Svar på tråden En liten fråga..