• 841114­3
    Äldre 4 Sep 13:48
    7001 visningar
    17 svar
    17
    7001

    Varför har ni tjejer träningstights vart ni än befinner er?

    Varför har ni tjejer träningstights vart ni än befinner er? Jag ser alltid tjejer som jobbar i träningstights, går runt på stan med träningstights, till och med på skolan med träningstights... Vart jag än befinner mig ser jag dessa tjejer i träningstights! Ni gör det för att få blickar på er röv, få kåta män efter er på samma sätt som varför många tjejer har u-ring så man ser brösten... Ni gör det medvetet för att få blickar... Gör ni det för att ni tror ni får fler killar då?

    Varför? KOM INTE OCH SÄG ATT DET ÄR BEKVÄMT, KNAPPAST!

  • Svar på tråden Varför har ni tjejer träningstights vart ni än befinner er?
  • Äldre 4 Sep 13:49
    #1

    Antagligen för att de fick slut på leggings...

  • Äldre 4 Sep 13:50
    #2

    Det kan möjligtvis vara så att de flesta har leggings och inte träningstajts?

  • Äldre 4 Sep 13:51
    #3
    BigMami skrev 2015-09-04 13:49:43 följande:

    Antagligen för att de fick slut på leggings...


  • 841114­3
    Äldre 4 Sep 13:51
    #3
    BigMami skrev 2015-09-04 13:49:43 följande:

    Antagligen för att de fick slut på leggings...


    Det var inte jag som skapade tråden om leggings, nu snackar jag träningstights!
  • Äldre 4 Sep 13:51
    #3
    8411143 skrev 2015-09-04 13:48:00 följande:

    Varför har ni tjejer träningstights vart ni än befinner er? Jag ser alltid tjejer som jobbar i träningstights, går runt på stan med träningstights, till och med på skolan med träningstights... Vart jag än befinner mig ser jag dessa tjejer i träningstights! Ni gör det för att få blickar på er röv, få kåta män efter er på samma sätt som varför många tjejer har u-ring så man ser brösten... Ni gör det medvetet för att få blickar... Gör ni det för att ni tror ni får fler killar då?

    Varför? KOM INTE OCH SÄG ATT DET ÄR BEKVÄMT, KNAPPAST!


    Menar du leggings kanske? Jag har oftast på mig leggings, mest av den anledningen att de är bekväma.
    Vad vill du?
  • Äldre 4 Sep 13:52
    #4
    8411143 skrev 2015-09-04 13:51:04 följande:

    Det var inte jag som skapade tråden om leggings, nu snackar jag träningstights!


    Det har jag inte påstått heller..
  • Anonym (asta)
    Äldre 4 Sep 13:57
    #5

    Hade aldrig ens tänkt tanken att en tjej i träningstights väcker sådana lustar. Ruggigt faktiskt och det bör vara ett wakeup-call för alla unga tjejer som är ute och tränar/joggar/springer? Kan ligga snuskgubbar längs spåret.

  • Anonym (Suck som fan)
    Äldre 4 Sep 14:04
    #6
    8411143 skrev 2015-09-04 13:51:04 följande:
    Det var inte jag som skapade tråden om leggings, nu snackar jag träningstights!
    Du igen ja... och visst är det du med stringtrosetråden också?
  • 841114­3
    Äldre 4 Sep 14:05
    #7
    Anonym (Suck som fan) skrev 2015-09-04 14:04:15 följande:
    Du igen ja... och visst är det du med stringtrosetråden också?
    Nej.
  • Anonym (Suck som fan)
    Äldre 4 Sep 14:16
    #8
    8411143 skrev 2015-09-04 14:05:02 följande:
    Nej.
    Ursäkta om jag blandade ihop dig med någon helt annan arg vettvilling som med versaler försöker utkräva ERKÄNNANDEN från kvinnor om att de klär sig på ett visst sätt för att KÅTA UPP MÄN, för BEKVÄMT är det ju FAN INTE!!1!!!1

    Och om någon av de tilltalade hävdar att hon klär sig som hon vill för att hon tycker det är snyggt/bekvämt/whatever får hon en uppläxning om att hon är en hycklande lögnerska.

    Förlåt om jag drog förhastade slutsatser och blandade ihop dig med nån annan. För vi har hört det förut. Och jag vet knappt om jag orkar bli provocerad längre.
  • 841114­3
    Äldre 4 Sep 14:20
    #9
    Anonym (Suck som fan) skrev 2015-09-04 14:16:46 följande:
    Ursäkta om jag blandade ihop dig med någon helt annan arg vettvilling som med versaler försöker utkräva ERKÄNNANDEN från kvinnor om att de klär sig på ett visst sätt för att KÅTA UPP MÄN, för BEKVÄMT är det ju FAN INTE!!1!!!1

    Och om någon av de tilltalade hävdar att hon klär sig som hon vill för att hon tycker det är snyggt/bekvämt/whatever får hon en uppläxning om att hon är en hycklande lögnerska.

    Förlåt om jag drog förhastade slutsatser och blandade ihop dig med nån annan. För vi har hört det förut. Och jag vet knappt om jag orkar bli provocerad längre.
    Jag menar allvar med tråden, varför gör ni som ni gör? Ofta måste många på familjeliv vara så jävla PK hela tiden och säga det är "bekvämt"... Haha visst, det är som att köpa skit tight tröja som kille med magrutor och påstå det är "bekvämt"... Hahaha nej, båda gör det för att få blickar eller bekräftelse...
  • Anonym (asta)
    Äldre 4 Sep 14:21
    #10
    Anonym (Suck som fan) skrev 2015-09-04 14:16:46 följande:
    Ursäkta om jag blandade ihop dig med någon helt annan arg vettvilling som med versaler försöker utkräva ERKÄNNANDEN från kvinnor om att de klär sig på ett visst sätt för att KÅTA UPP MÄN, för BEKVÄMT är det ju FAN INTE!!1!!!1

    Och om någon av de tilltalade hävdar att hon klär sig som hon vill för att hon tycker det är snyggt/bekvämt/whatever får hon en uppläxning om att hon är en hycklande lögnerska.

    Förlåt om jag drog förhastade slutsatser och blandade ihop dig med nån annan. För vi har hört det förut. Och jag vet knappt om jag orkar bli provocerad längre.
    Men försök....för TS skull....
  • Äldre 4 Sep 14:29
    #11

    Jag har endast träningstajts offentligt om jag är på väg till gymmet. Ibland går jag dit, ibland springer jag. Ledsen om jag gjort dig för upphetsad, TS.

    Fast allvarligt tycker jag att det är ytterst sällan jag ser kvinnor i endast leggings ELLER träningstajts i vardagliga miljöer. Kan det skilja geografiskt? Jag bor i en universitetsstad med ca 100 000 invånare. Vad är erfarenheten från er andra och vilken typ av stad/närmiljö bor ni i?

  • Äldre 4 Sep 15:05
    #12
    8411143 skrev 2015-09-04 14:20:59 följande:
    Jag menar allvar med tråden, varför gör ni som ni gör? Ofta måste många på familjeliv vara så jävla PK hela tiden och säga det är "bekvämt"... Haha visst, det är som att köpa skit tight tröja som kille med magrutor och påstå det är "bekvämt"... Hahaha nej, båda gör det för att få blickar eller bekräftelse...
    Det är skillnad på överkropp och underkropp. En tight tröja är inte samma sak som ett par leggings. Dessutom är leggings oftast i stretchmaterial, så det SER bara tight/tightare ut än det egentligen är.  Stretch kan vara väldigt bekvämt, särskilt för kvinnor med höfter, eftersom det är svårt att hitta "hårda" byxor (tex jeans) som inte blir helt knäppt om man har smal midja, breda höfter, smala ben. Särskilt de två första är väldigt klurigt att ha som kombo.

    Jag förstår absolut kvinnor som har leggings......
    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • sextio­talist
    Äldre 4 Sep 15:07
    #13
    IMHO skrev 2015-09-04 14:29:24 följande:

    Jag har endast träningstajts offentligt om jag är på väg till gymmet. Ibland går jag dit, ibland springer jag. Ledsen om jag gjort dig för upphetsad, TS.

    Fast allvarligt tycker jag att det är ytterst sällan jag ser kvinnor i endast leggings ELLER träningstajts i vardagliga miljöer. Kan det skilja geografiskt? Jag bor i en universitetsstad med ca 100 000 invånare. Vad är erfarenheten från er andra och vilken typ av stad/närmiljö bor ni i?


    Inte jag heller, ser ytterst sällan detta plagg förutom utanför träningslokaler eller i joggingspåret.
    Inte heller möter jag dessa plagg när jag arbetar, varken hos kunder eller där jag arbetar.

    Där en av mina kunder håller hus är det callcenter för ett större tv-bolag och där är det många yngre och inte heller där ser jag dessa plagg (däremot leggings ibland)
  • Anonym (Främs­t)
    Sat 11 Jul 2020 19:59
    #14

     Är det främst tonårsbrudar som använder tights? det blir inte för varmt  under sommaren? 

  • Sat 11 Jul 2020 20:11
    #15

    Jag tycker det är otroligt skönt att gå runt i träningstights. Jag brukar inte ha det på jobbet men jag brukar ofta gå runt med det hemma och jag byter sällan byxor för kortare ärenden.

  • Anonym (S)
    Sat 11 Jul 2020 20:13
    #16

    För det första ÄR det väldigt bekvämt. Sen har jag det mest på offentliga platser om jag är påväg till eller från träningen :)

  • Anonym (Främs­t)
    Sat 11 Jul 2020 20:45
    #17
    Anonym (S) skrev 2020-07-11 20:13:42 följande:

    För det första ÄR det väldigt bekvämt. Sen har jag det mest på offentliga platser om jag är påväg till eller från träningen :)


    Bra material antar jag svettas inte så mycket? är det för alla åldrar
Svar på tråden Varför har ni tjejer träningstights vart ni än befinner er?