• Virriga Vera

    Samsung Galaxy III, inget ljud

    Lyssnade på en bok via Storytel när det plötsligt blev helt tyst i headsetet. Jag har startat om, avinstallerat appen och konstaterat att det enbart är när jag har headset som det är tyst. Det funkar när jag ringer men inte om jag lyssnar på Storytel eller t.ex spotify. Jag har avinstallerat apparna, startat om telefonen och testat med olika headset. Men det är ju bevisligen inga fel på headseten eftersom de funkar vid telefonsamtal. Vad kan det vara och är det något som går att fixa eller det är en ny telefon som gäller?


  • Svar på tråden Samsung Galaxy III, inget ljud
  • Noname00

    Det är inte så att du råkat aktivera bluetoothheadset  fast du inte har något.
    Kolla inställningarna i respektive program.

  • Virriga Vera
    Noname00 skrev 2015-11-29 00:19:38 följande:

    Det är inte så att du råkat aktivera bluetoothheadset  fast du inte har något.
    Kolla inställningarna i respektive program.


    Men om det är så, så skulle det väl inte funka med vanligt headset när jag ringer?

  • Noname00
    Virriga Vera skrev 2015-11-29 00:28:11 följande:
    Men om det är så, så skulle det väl inte funka med vanligt headset när jag ringer?
    Behöver inte vara så eftersom det kan gälla endast för musik, du fåt titta runt i inställningar både i programmet och telefon.
  • Virriga Vera
    Noname00 skrev 2015-11-29 00:55:45 följande:
    Behöver inte vara så eftersom det kan gälla endast för musik, du fåt titta runt i inställningar både i programmet och telefon.
    Det har jag gjort och kan inte hitta någon inställning som du säger. Tack i alla fall för tipset.

  • Noname00

    Sökte lite på nätet det kan uppstå ibland, vad händer om du streamat musik ur högtalaren på telefonen med spotify och sen ansluter headset står det något i displayen?

Svar på tråden Samsung Galaxy III, inget ljud