Neol skrev 2015-09-06 15:09:08 följande:
Det finns ju en spännande tråd på temat hur vi mäns skulle vilja bli överrakade av vår partner. Som man undrar man då givetvis hur ni kvinnor drömmer om att bli överraskade. Så vad hade ni önskat att er man, partner, älskare, älskarinna eller vad ni kan tänkas ha för motpart hittade på för att få er att tappa fotfästet lite extra på det sexuella planet?
Oj det beror lite på. Men alltså jag kan absolut leva med att bli upptryck mot väggen det första jag blir när jag kliver innanför dörren, med ett stadigt tag mitt hår, antingen bli tryckt med ryggen mot väggen och upphånglad eller tvärtom, tryckt med min framsida mot väggen och få pussar och nafs på hals, nacke och ett hårt stånd tryck mot mig bara sådär och kanske privata ord viskandes i mitt öra eller något sånt som är lite just "vår" grej tex.
Sen om det är en förklaring om vad han tänker göra med mig innan kvällen är slut eller om det är något annat är skitsamma.
Jag gillar just de där delarna när jag inte alls är förbered på varken fysisk överlägsenhet, kraften i det eller på sex alls. Så det skulle ha större effekt om jag tex haft en bajsdag och är helt off mood och möts sådär än det skulle ha om vi tex messat och eggat varandra under dagen.
Skulle vi retat varandra sexuellt under hela dagen med mess och sånt, ja då skulle nog en färdig middag och gulliga saker överraskat mer och vi hade högst troligen fått äta kall mat alternativt värma den, för jag skulle väl kastat mig över killen gissar jag haha.
Jag är helt enkelt primal rent sexuellt och jag bara följer med vågen och gör vad som en känns rätt och bra just där och då och älskar det. Det finns liksom ingen given manual eller handbok som funkar på mig jämt och ständigt.
Jag blir däremot väldigt förvirrad när någon absolut tar sig tid och skall pilla och peta och smaka och smeka överallt och är lugn och sansad och vägrar låta mig hetsa på saker och ting. Så jag älskar kombinationen i en man som mer eller mindre kan släpa mig i håret och sätta på mig och en annan gång när jag minst anar absolut mer älska med hela mig kropp och själ långt mer än han knullar mig.