Kundsupport.
Allt som har med KUNDER att göra, där man konstant ska ignorera sig själv till förmån för andra - som fan inte ens har vett att uppskatta det - gör en troligen deprimerad. Det känns lite som att man är hela världens jävla slagpåse, och själv är man en maskin som enbart finns till för att fixa DERAS jävla misstag - nämen OJ, HAR du skrivit på ett kontakt/ingått ett avtal/beställt en löpande service för pengar/köpt fel jävla pixel i ett spel/slängt telefonen i backen/ignorerat slut-datumet på din produkts garanti? Jamen SJÄLVKLART ska du ringa och skriva åt någon ANNAN då, för det vore väl FAN om du skulle förväntas ta ansvar för dina egna handlingar?
Jag HATAR "kunder" - det finns inget vidrigare - och mitt liv, min lön, mitt arbete, och hur jag behandlas i stort avgörs av en bunt självförhärligande jävla nollor som prompt måste skylla på ANDRA vad det än gäller.
Och sen sitter man där och försöker vara snäll, försöker le, försöker vara empatisk, och man får Enbart skit för det - både från kunden, och - när denne ser ens survey-statistisk - arbetsgivaren.
Naturligtvis finns det vägar ut - typ att utbilda sig till något annat, fast då har man - dum som man är och var - inte ens betyg från nionde klass, har lämnat Sverige, och har kärat ner sig i en man med tillochmed SÄMRE förutsättningar än en själv - och då ska man välja mellan det enda bra man har; sin partner, eller en möjlig framtid där man inte vaknar varje morgon och tänker att "Jag vill dö" innan man går och blir kastad lite mer skit på av folk som inte förtjänar att leva.
Ungefär så.