femdom
Min kille och jag har börjat att prova på nått nytt i vårt förhållande...dominans..jag är dominant och han undergiven.
Vi har provat lite smått med handfängsle, ögonbindel och att jag styrt när han får komma.
Denna veckan är han iväg med jobbet och han fick då i uppdragav mig att köpa sexiga trosor, stay-ups och högklackade skor med sig hem som han ska ha på sig på lördag när ha kommer hem. Detta var egentligen bara en känsla från mig och jag hade ingen plan på vad det skulle leda till förutom att jag tyckte att det verkade lite spännande, lockande mm.
Han har dock gått in för det med liv och lust och är redan färdig shoppad och håller på att gå in de höga skorna......nu har jag förstått att han förväntar sig att jag ska "testa" honom på lördag...jag vet att det är jag som bestämmer men är fundersam på hur man "brukar" testas...
Jag har bra fantasi och våra tidigare tillfällen har varit givande och trivsamma...men nu blev jag lite ställd....jag vill inte fråga honom utan göra det på "mitt" sätt men behöver nått litet råd el hint så att min fantasi går igång...
/tacksam för hjälp