• AnnaMaria42

femdom

Min kille och jag har börjat att prova på nått nytt i vårt förhållande...dominans..jag är dominant och han undergiven.

Vi har provat lite smått med handfängsle, ögonbindel och att jag styrt när han får komma.
    Denna veckan är han iväg med jobbet och han fick då i uppdragav mig  att köpa sexiga trosor, stay-ups och högklackade skor med sig hem som han ska ha på sig på lördag när ha kommer hem. Detta var egentligen bara en känsla från mig och jag hade ingen plan på vad det skulle leda till förutom att jag tyckte att det verkade lite spännande, lockande mm.

Han har dock gått in för det med liv och lust och är redan färdig shoppad och håller på att gå in de höga skorna......nu har jag förstått att han förväntar sig att jag ska "testa" honom på lördag...jag vet att det är jag som bestämmer men är fundersam på hur man "brukar" testas...

Jag har bra fantasi och våra tidigare tillfällen har varit givande och trivsamma...men nu blev jag lite ställd....jag vill inte fråga honom utan göra det på "mitt" sätt men behöver nått litet råd el hint så att min fantasi går igång...
    /tacksam för hjälp

• Svar på tråden femdom
  • Anonym (Jarl Kulle)

Låt honom inte komma och om han ska få komma ska han få äta upp sin egen sats. Du säger åt honom efter att ha retat honom lite och inte låtit honom komma att om han vill det så ska han äta upp det/slicka det från dig. Säger han ja på frågan om han vill komma så kommer han att göra det. Annars säger du att han får ge dig orgasm sen är sexet slut.

Nästa gång ni har sex frågar du honom honom igen om han vill komma under samma förutsättningar. Vill han så gör han det annars får han inte komma den gången heller. Du kan fortsätta länge så.

• KM36

Han måste vara en mycket lycklig man med ett sådant förhållande..

Det kan vara så att han tror/hoppas att du skall sätta på honom om han kommer in som kvinna till dej.

Lycka till..
    Vore spännande att få reda på resultatet..

• Anonym (Jarl Kulle)

Jag tror också att han förväntar sig att bli penetrerad där bak. Är det vad du har i tanke när han ska vara utklädd i kvinnokläder när han kommer hem?

Låter spännande i allafall. Väntar på rapport.

• AnnaMaria42

mmm....han har haft runk- och "sprutförbud" sen i söndags..och wow vilken effekt det har haft. Han har chattat med mig flera tima varje dag - vi brukar vanligtvis höras av lite varje kväll när han är i väg med jobbet...

Jag har till och med fått honom att öppna sig om saker han absolut inte brukar prata om annars...det bara bubblar ur honom.....

Häftigt!!!

Mmmm...vi får väl se vad som händer...

• Anonym (Jarl Kulle)

Ett kuklås där du har nyckeln kanske skulle vara något. Då vet du om att han inte runkar när ni är ifrån varandra. ;)

Sen kan du säga att han har runk och sprutförbud denna helg och när den kommer så säger du, nej jag menar nästa helg förståss eller liknande. Att han får hoppas och tro att han ska få komma men inte får det. Du ska givetvis ha flera orgasmer av honom. Han har ju både händer och mun att tillfredsställa dig med. Du ska se efter ett tag att han kommer att göra allt för dig. :)

• KM36

Blir så avundsjuk på ert förhållande Flört

Vad skulle han råka ut för om du kom på honom med att runka i smyg när han är borta?

Har du koll om han är erigerad när ni chattar, och att han inte är där och pillar?

Blir så nyfiken på Er

• Anonym (M)

Undrar hur det gick för TS?

Svar på tråden femdom