• Svejsan86

Present till 6 åring?!

Barn har ju verkligen allt nu för tiden..!!! Ungen önskade sig en lego sak för 2000kr vilket jag tycker är för mkt.. Köpt två mindre lego saker men tänkt köpa för ca 500kr till. Tips?? Han spelar fotboll men har dom sakerna.. Annars är de Lego, spela kort eller ipaden.. Väldigt lugn kille man får tvinga o leka ute.. Hans pappa skulle köpa en radiostyrd bild. Jag har INGEN idé.. Han fyller den 13de så får lite panik här snart...

• Svar på tråden Present till 6 åring?!
  • fredsduvan
    Svejsan86 skrev 2015-09-10 09:52:44 följande:

Barn har ju verkligen allt nu för tiden..!!! Ungen önskade sig en lego sak för 2000kr vilket jag tycker är för mkt.. Köpt två mindre lego saker men tänkt köpa för ca 500kr till. Tips?? Han spelar fotboll men har dom sakerna.. Annars är de Lego, spela kort eller ipaden.. Väldigt lugn kille man får tvinga o leka ute.. Hans pappa skulle köpa en radiostyrd bild. Jag har INGEN idé.. Han fyller den 13de så får lite panik här snart...

Presentkort på leksaksaffär så får han välja själv och ser hur mkt allt kostar
  • Svejsan86

Ja jag har tänkt på detta.. Men vet ju dom vill öppna paket med...

fredsduvan skrev 2015-09-10 10:00:17 följande:

Presentkort på leksaksaffär så får han välja själv och ser hur mkt allt kostar

• Svejsan86

Blir nog att jag ska försöka växla tilm guldpengar tror jag och slå in, lite små lego och en typ barman tröja. Tack för tipsen ????

Svar på tråden Present till 6 åring?!