Han har inte tid för mig, träningen går före.
Hej!
Jag behöver höra vad ni tycker. Har på senaste tiden börjat störa mig och irritera mig så mycket på min sambo/pojkvän. Jag är gravid o vi väntar vårat första barn tillsammans. Mitt första problem är att han tränar alldeles för mycket. 5 dagar i veckan är han borta i ca 2,5 timme med sina kompisar o tränar.. Resten av kvällarna spenderat vi utslagna i soffan med två olika middagar, då han gör sin egen mat (den ska innehålla si o så många gram fett protein kolhydrater osv..) i bästa fall ihop med en film. Jag tycker det är sååå tråkigt at vi aldrig kan laga en gemensam middag, eller bara hitta på nått helt annat ihop efter jobbet. Känns som mina dagar bara går ut på att vänta. Hans träningsfria dagar kommer han alltid med förslag som att storstäda eller storhandla eller mecka med bilen eller nått annat dötrist. I bästa fall får han för sig att vi kan dra till några kompisar o hänga med dom hela dagen.
Jag vill UMGÅS, ha lite kvalitetstid bara han o jag. Hitta på nått utöver det vanliga vardagstjaffset. Är det för mycket begärt tycker ni?
Har tagit upp detta med honom så många gånger men det hjälps inte. Han säger att han älskar mig o vill umgås med mig men att hans tid inte räcker till. Min frustration bara växer...