• Anonym (Moritz)

Gamla familjeliv

Hej!

Jag har fått reda på att det finns två versioner av Familjeliv, den gamla och den nya.

Jag har också hört att den gamla är bättre så jag skulle vilja använda den.

Vad är skillnaden mellan dem och hur vet man säkert vilken det är man är inne på? Jag tror jag har sett båda men de ser likadana ut.

• Svar på tråden Gamla familjeliv
  • Anonym (Moritz)

Kan tillägga att jag använder mobilversionen och använder således mobilen (aldrig dator).

• Birgitta02

De är ganska lika, men om du tittar på adressraden så ser du om du är inne på gamla eller nya (gamla.familjeliv.se eller familjeliv.se).
    Skillnaden är att gamla FL har inte en massa reklam som skall laddas. Den går otroligt  snabbare, den har inga buggar. Och man slipper få hjärtattack av irritation. Går aldrig tillbaka till nya FL:

• seriösanvändare

Gå in på gamla.familjeliv.se, men det funkade inte från min mobil.

Ja, nya familjeliv suger. Sidan hänger sig ofta och ibland fungerar inte vissa funktioner. Jag fattar inte varför de inte tar bort den eller ändrar om, för det har varit så här i flera månader.

Om du alltid är seriös, lever du bara ditt liv till hälften.
  • Anonym (Svea)

När jag ska skriva något så laddar sidan ofta om numera och jag måste börja om från början så jag har lessnat och är så sällan här att jag tom fått e-post från familjeliv att "de saknar mig'. Gamla FL var mkt bättre.

• Anonym (Moritz)

Jag går in på "gamla.familjeliv.se" men sedan ändrar det om sig och det står bara "familjeliv.se" på adressraden. Så då vet jag ju inte vilken det är jag är inne på men skulle tippa på att det är den nya.

• Gizmo

Jag använder bara gamla familjeliv & det kommer jag att fortsätta med! Solig

• Anonym (gamla)

Jag kommer ihåg hur bra det var med gamla gamla familjeliv, då gamla familjeliv var nytt., för att inte tala om gamla gamla gamla familjeliv då gamla gamla familjeliv var nytt. Snabbt och enkelt. Snyggt och funktionellt.

Svar på tråden Gamla familjeliv