• Anonym (lesbisk)

lesbisk och delar mitt liv med en annan kvinna, har ni frågor?

Som en kul grej. Lever med min flickvän och får ofta frågor om hur lesbiska lever, sex etc. Så fråga på!

• Svar på tråden lesbisk och delar mitt liv med en annan kvinna, har ni frågor?
  • Binary

njaeeae .... hur är vädret? Jag är ganska säker på att det är rätt likt vilket heternormpar som helst förutom att sittringen inte lyfts för att pinka typ.

Så länge du trivs med din parter, go for it.

Ha en bra dag.

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (lesbisk)
    Anonym (A+) skrev 2015-09-11 11:44:13 följande:

Slickar ni på varandra? Är ni lika perversa som de flesta andra homofiler?

Förstår ni att det är fel som ni gör och att ni borde ändra er?

På varandra? Hmmmm maybe. Nej du, fel är det inte, och varför ändra på Guds skapelser? Det vore ju ganska dömande när allt kommer omkring....
  • Anonym (Alright)

Jag har ingen direkt fråga... Kan bara säga good for you! Skål

• j a d e

Ptja. Min fråga är vad det är folk frågar om?

• Anonym (Nöjt garderobsbi)

Hur ser du/ni på bifobi? På att välja att det finns andra HBTQ som inte lever öppet? 

• Anonym (Nöjt garderobsbi)
    Anonym (Nöjt garderobsbi) skrev 2015-09-11 14:41:16 följande:

Hur ser du/ni på bifobi? På att välja att det finns andra HBTQ som inte lever öppet? 

Äsch, hur blev den där formuleringen då....

Hur ser du/ni på bifobi? På de HBTQ-personer som frivilligt väljer att inte leva öppet?
  • Anonym (Man)

Tror du att lesbiska har lättare att få orgasm än kvinnor som lever i heterosexuella förhållanden?

• Blandaren

Är det något i att ha sex med en man som du saknar/skulle vilja prova. Du skriver ju att du är lesbisk, så jag förstår om attraktionen är svår att hitta till en man. Har du haft sex med män?

Är det inte trist att inte få penetrerande sex?

• Anonym (I)

Hade du velat ändra på hur homosexualitet framställs/inte framställs i förskolan/skolan? Hur i så fall?

• Anonym (Alright)
    Blandaren skrev 2015-09-11 15:27:41 följande:

Är det något i att ha sex med en man som du saknar/skulle vilja prova. Du skriver ju att du är lesbisk, så jag förstår om attraktionen är svår att hitta till en man. Har du haft sex med män?

Är det inte trist att inte få penetrerande sex?

TS kan väl iofs svara för sig själv... men varför skulle hon inte ha penetrerande sex?
Svar på tråden lesbisk och delar mitt liv med en annan kvinna, har ni frågor?