Gulliga komplimanger osv
Tycker era män om att få gulliga kommentarer eller att ni gör något gulligt för dem?
Tycker era män om att få gulliga kommentarer eller att ni gör något gulligt för dem?
Något genuint och kärleksfullt uppskattas.. Men kladdigheter..? Nej.. Jag uppskattar det inte..
Han skulle inte bli särskilt glad av jag kallade han för gulliga små hittepåord eller dekorerade sängen med rosenblad och sådant lullgull. Uppskatta ansträngningen javisst, men jag kunde lika gärna låtit bli typ. Men göra småsaker som att bjussa på en sovmorgon eller hala fram en påse bilar till filmen på kvällen...fast det var tisdag .
Jo, helt ok att säga precis vad jag vill, har han sagt
Sötnos är det mest passande, både bildligt och bokstavligt.
Han skulle inte bli särskilt glad av jag kallade han för gulliga små hittepåord eller dekorerade sängen med rosenblad och sådant lullgull. Uppskatta ansträngningen javisst, men jag kunde lika gärna låtit bli typ. Men göra småsaker som att bjussa på en sovmorgon eller hala fram en påse bilar till filmen på kvällen...fast det var tisdag .
Jo, helt ok att säga precis vad jag vill, har han sagt
Sötnos är det mest passande, både bildligt och bokstavligt.
Ja, det är ett sjukt gulligt adjektiv.
Vi förtjänar alla komplimanger, smicker och gull.
Är själv en man och gillar komplimanger. den bästa jag fått hittills är att jag luktar gott och att jag liknade Adrian Montin i årets paradise hotell.
Han fick ju även högst betyg bland tjejerna i första avsnittet ^^
Är själv en man och gillar komplimanger. den bästa jag fått hittills är att jag luktar gott och att jag liknade Adrian Montin i årets paradise hotell.
Han fick ju även högst betyg bland tjejerna i första avsnittet ^^
Nja, Adrian ser sliskig ut! Då är den där blonde långhårige snyggare. Har bara sett två avsnitt så jag kommer inte ihåg vad han hette. Oliver kanske?
Ska man komplimanga män för det de gör? Är det därför min man komplimangar min städning och matlagning?
kanske inte intellektuellt sätt men utseendemässigt så är det en suverän komplimang - då har verkligen ser bra ut.
Nja, Adrian ser sliskig ut! Då är den där blonde långhårige snyggare. Har bara sett två avsnitt så jag kommer inte ihåg vad han hette. Oliver kanske?
Ska man komplimanga män för det de gör? Är det därför min man komplimangar min städning och matlagning?
Jag blir glad för både och! Beror väl på hur mycket man har matats med det. Tex har jag en snygg syster. Hon fick höra mycket av mina föräldrar att hon ser vacker ut och av andra. Jag fick inte höra det = jag är fulare.
Angående Adrian, Oliver och Johnny. Har nu tittat på dessa. Lätt att Adrian ser bäst ut. Speciellt med håret. Annars ser han ut som pojkbandskille.
Näh, eller hur!
Det finns väl ingen som blir glad när någon annan tycker att man är snygg?!
Tacka vet jag en rejäl komplimang.
"Shit vad du är vass på att virka". Till exempel. Snygg? Pffftt....