Min familj avskyr mig
Hej.
Jag är en tjej på 18 år som har ett väldigt bra liv. Jag har kompisar, jobb, bra betyg i skolan och allt är underbart. Förutom en specifik och väldigt viktig del i ett barns liv, just familjen.
Sedan jag var väldigt liten har min familj varit en speciell en. Kortfattat så är min mamma psykiskt sjuk och jag har idag ingen kontakt med henne, men jag bor tillsammans med min lillasyster och pappa.
Det senaste halvåret har min pappa och min syster gått emot mig väldigt mycket, och jag har börjat gå sönder på insidan. Min pappa är värst. Vi bråkar minst två gånger per dag, och han kallar mig allt från falsk, lögnare, dum i huvudet och säger gång på gång att jag ska hålla käften. Så fort jag är osäker om något, kallar han mig för lögnare och att jag är en "genomfalsk jävel".
Från tidigare år och till nu har han hotat mig han ska slå ihjäl mig, slagit mig två gånger och skickat ut mig ur lägenheten ca 4 gånger. Problemet är att även min syster har börjat gå igång. Hon har börjat kalla mig "jävla hora", "jävla svin" och allt möjligt, och min pappa bryr sig inte om det.
Jag klarar inte av att gråta varje dag, jag vet inte vad jag ska göra. Snälla hjälp.