• lupus solitarius

Ny på Familjeliv

Hej allihopa
    Jag har varit inne här och läst massor den senaste tiden.
    Ni verkar ha högt i tak, låta folk få säga det dom behöver,
    och inget dömande. Denna sida i mina ögon är en förebild.
    Så jag tänkt: Varför bara läsa, kanske bli med och ge och få lite tankar och idéer.

Jag vet att jag är singel (Familjeliv), men det är upp till er hur länge (skämt).  

• Svar på tråden Ny på Familjeliv
  • Aniiee

Välkommen.

Du kommer snart märka att det inte handlar om "högt i tak", utan snarare godtycklig moderering.

Folk som dömer finns det gott om, särskilt i trådar som handlar om unga med barn, homosexuella med barn, aborter, dålig ekonomi, bonusfamiljer och svärföräldrar.

Det finns gott om singlar på familjeliv, så du kommer i alla fall inte känna dig ensam =P

Som sagt, välkommen, ha kul, tänk dig för innan du skriver något, ta det mesta med en skopa salt och håll dig själv med en gnutta ödmjukhet, förståelse och humor, så kommer du överleva ett tag.

Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • lupus solitarius

Utan tvekan.
    Människor är människor, jag bryr mig inte om läggningar, religion, etc.
    Jag är för upptagen med att försöka vara en enkel människa.
    Men jag tackar dig för dina ord och tar dom till mig.

• Anonym (fel namn)
    lupus solitarius skrev 2015-09-12 15:37:03 följande:

PS: Humor har jag i överflöd

Lustigt att du måste påpeka det då utan att vara rolig.
  • Ben66
    Aniiee skrev 2015-09-12 15:24:13 följande:

Välkommen.

Du kommer snart märka att det inte handlar om "högt i tak", utan snarare godtycklig moderering.

Folk som dömer finns det gott om, särskilt i trådar som handlar om unga med barn, homosexuella med barn, aborter, dålig ekonomi, bonusfamiljer och svärföräldrar.

Det finns gott om singlar på familjeliv, så du kommer i alla fall inte känna dig ensam =P

Som sagt, välkommen, ha kul, tänk dig för innan du skriver något, ta det mesta med en skopa salt och håll dig själv med en gnutta ödmjukhet, förståelse och humor, så kommer du överleva ett tag.

TS...välkommen till en sida som både är crazy och underhållande.
    Jag åller med Aniiee om allt, speciellt den sista meningen är bra att läsa och hålla på minnet. Nivån på trådar och svar är både hög och väldigt låg.
Svar på tråden Ny på Familjeliv