• Anonym (Totalt nerbruten)

Radiodokumentärer Han var för bra för att vara sann på p1

Jag hade flytt var nerbruten både psykiskt och fysiskt träffade och fick chansen att med journalisten Anna Hammaren spela in min dokumentär om mitt liv där jag berättar för att kunna ge en ända kvinna och tjej eller man styrkan att lämna jag är öppen för frågor och tankar hjälper och stötta den som behöver lyssna på min dokumentär kom med åsikter bra som mindre bra och våga fråga varma hälsningar den rädda

• Svar på tråden Radiodokumentärer Han var för bra för att vara sann på p1
  • Clownensleende

Sol och vårad?

Clownensleende skrev 2015-09-13 00:48:41 följande:

Sol och vårad?

Ja det kan man ju kalla det lurad det blev man ju av en psykopat men det är ju de dom är bra på
  • Clownensleende

Vad hände då?

Clownensleende skrev 2015-09-13 01:01:43 följande:

Vad hände då?

Så mycket men lyssna på P1 dokumentären Han var för bra för att vara sann så berättar jag där med vänliga hälsningar hon
  • Clownensleende

Pallar inte radio nu.

Hälsningar  Hen

Clownensleende skrev 2015-09-13 01:43:26 följande:

Pallar inte radio nu.

Hälsningar  Hen

Förstår inte jag heller nu skall jag ta en kall pannkaka sedan sova natti sov sött
  • terfje

Hej!
    Jag har nu lyssnat på dokumentären. Den var bra och jag började gråta när jag kände igen mig själv i att få höra det hjälper inte att du gråter för det biter inte på mig.
    Något jag fick höra många gånger.
    Psykiskt sett blev jag mest misshandlad men även fysiskt mest av att jag inte fick sova några slag kom också.

Svar på tråden Radiodokumentärer Han var för bra för att vara sann på p1